Ogłoszenie numer: 209045, z dnia 2012-05-07
Armet Bis Sp. z o.o.
W związku z dynamicznym rozwojem organizacji, poszukujemy nowych kandydatów do działu operacyjnego na stanowisko:
Specjalista ds. Zaopatrzenia i Logistyki
Miejsce pracy: pomorskie, Szemud k/Gdyni
Opis stanowiska
- planowanie potrzeb zakupowych oraz przygotowywanie strategii zakupowych
- samodzielne realizowanie procesów zakupowych poprzez: analizę potrzeb i wymagań, analizę rynku dostawców, samodzielne prowadzenie negocjacji handlowych, samodzielne przygotowywanie i negocjowanie umów
- odpowiedzialność za współpracę z dostawcami
- umiejętność pracy nad kilkoma projektami zakupowymi jednocześnie
- organizowanie transportu wyrobów na terenie Polski i za granicą
- realizacja dostaw towarów zgodnie z zawartymi umowami handlowymi w, tym kontrola jakości
- dbałość o terminowość dostaw, a także ich planowanie, połączone z koordynowaniem pracy przewoźników
- optymalizacja kosztów transportu, kosztów związanych z załadunkiem towarów, a także kosztów montaży
Wymagania
- wykształcenie techniczne, wykształcenie wyższe inżynierskie będzie dodatkowym atutem
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- wiedza specjalistyczna z branży meblarskiej
- wiedza w zakresie realizacji i planowania montaży
- umiejętność planowania długoterminowego
- komunikatywność i odporność na stres
- bardzo dobra organizacja pracy i samodyscyplina
- biegłe posługiwanie się komputerem i pakietem MS Office
- prawo jazdy kat. B
- znajomość, doświadczenie pracy w systemach zarządzania ERP, CRM będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
- nieograniczone możliwości rozwoju zawodowego w oparciu o najlepsze standardy
- możliwość intensywnego rozwoju zawodowego
- możliwość podnoszenia kwalifikacji
- menedżerskie stanowisko z dużym zakresem swobody i możliwości działania,
- stabilną pracę w prężnie rozwijającej się organizacji
- dobre warunki pracy i wynagrodzenie powiązane z efektami działań
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.