Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach zatrudni :
Specjalista ds. zamówień publicznych
Miejsce pracy: Pilchowice k. Gliwic
Zakres obowiązków:
- Odpowiada za organizację zamówień publicznych;
- Prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych i zatwierdzonym przez Dyrektora Szpitala planem zakupów;
- Sporządza dokumentację postępowania o zamówienie publiczne, w tym specyfikację istotnych warunków zamówienia;
- Przeprowadza weryfikację opisu przedmiotu zamówienia;
- Rekomendowanie wyboru najkorzystniejszej oferty oraz zawarcie umowy z wykonawcą;
- Prowadzi Centralny Rejestr Zamówień Publicznych;
- Prowadzi rejestr wydatków PPW;
- Publikuje ogłoszenia w zależności od wartości zamówienia w siedzibie Zamawiającego, Dzienniku Urzędowym UE, Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej;
- Współpracuje z komórkami organizacyjnymi w zakresie prawidłowego i jednolitego przestrzegania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz regulaminu udzielania zamówień publicznych, w tym udziela komórkom organizacyjnym informacji, co do trybów postępowań przewidzianych w ustawie Pzp.;
- Sporządza sprawozdania z zakresu zamówień publicznych;
- Przechowuje dokumentację postępowania;
- Przygotowuje w zakresie zamówień publicznych projekty zarządzeń;
- Udziela pomocy merytorycznej przy przeprowadzaniu postępowań przetargowych;
- Weryfikuje prawidłowość i kompletność dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienie publiczne;
- Współdziała z Urzędem Zamówień Publicznych w ramach obowiązków wynikających z ustawy o zamówieniach publicznych, w szczególności w zakresie wniosków i zapytań składanych do organów UZP;
- Koordynuje czynności związane z zawarciem umowy z wybranym oferentem, poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów przed przedłożeniem do akceptacji radcy prawnemu;
- Nadzoruje poprawność innych dokumentów przygotowywanych w związku z zamówieniami publicznymi;
- Opracowuje projektów umów o zamówienie publiczne;
- Odpowiedzialność za sporządzanie dokumentacji, raportów i sprawozdań.
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe/średnie (preferowane kierunki: ekonomia, administracja lub prawo).
- Doświadczenie w pracy w obszarze przetargów po stronie Zamawiającego.
- Teoretyczna i praktyczna znajomość: Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (w tym znajomość przepisów nowej ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Znajomość obsługi pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym.
- Umiejętność formułowania pism urzędowych, ofert, zapytań.
- Odpowiedzialność.
- Umiejętność współpracy w zespole.
Dodatkowym atutem kandydata będą:
- ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych,
- doświadczenie w obsłudze formalno-prawnej projektów finansowanych bądź współfinansowanych ze środków unijnych.
Oferujemy:
- Umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu,
- Wynagrodzenie zależne od posiadanych umiejętności i kwalifikacji,
- Przyjazną atmosferę pracy,
- Wsparcie przełożonych i zespołu.
Warunki pracy:
Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Nie istnieją bariery architektoniczne utrudniające wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych.
Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;