Rayner jest wiodącym projektantem i producentem implantów okulistycznych i farmaceutyków, specjalizuje się w soczewkach wewnątrzgałkowych (IOL) i produktach pokrewnych stosowanych w chirurgii zaćmy i chirurgii refrakcyjnej. Od momentu opracowania pierwszej soczewki wewnątrzgałkowej firma Rayner jest pionierem w dziedzinie projektowania soczewek, a jej celem jest poprawa widzenia i przywracanie wzroku na całym świecie. Misją firmy Rayner jest dostarczanie innowacyjnych i klinicznie doskonałych rozwiązań okulistycznych, które spełniają oczekiwania naszych klientów na całym świecie w zakresie poprawy wzroku i jakości życia ich pacjentów.
Wartości, którymi kierujemy się w Rayner:
- Ambicja: Gramy, aby wygrać
- Skupienie: Stawiamy Pacjentów na pierwszym miejscu
- Uczciwość: Dotrzymujemy obietnic
- Otwartość: Jesteśmy otwarci na nowe pomysły
- Szacunek: Wspieramy się nawzajem
W związku z otwarciem polskiego oddziału, Rayner poszukuje osoby na stanowisko Specjalista d/s Obsługi Zamówień Publicznych do pracy w biurze firmy w Warszawie.
Jeśli masz doświadczenie w pracy z Klientami z sektora publicznego, idealnie z sektora publicznej ochrony zdrowia, w zakresie obsługi przetargów publicznych (specyfikacje, oferty, umowy, protesty) – jesteś doskonałą / -ym Kandydatką / -em.
Niezbędne:
- Doświadczenie w przetargach publicznych dotyczących wyrobów medycznych w zakresie:
- Rozumienia SIWZ
- Przygotowywania ofert
- Porównywania ofert na podstawie dostępnych informacji
- Przeglądu i wdrażania umów przetargowych
- Przygotowywania protestów do rozstrzygnięć przetargów
- Biegła znajomość pakietu Microsoft Office
- Umiejętność komunikacji werbalnej i pisemnej w języku polskim i angielskim
- Doświadczenie w Syteline ERP
- Codzienne sprawdzanie nowych przetargów publicznych ogłaszanych przez szpitale w zakresie produktów Rayner
- Gromadzenie informacji i specyfikacji przetargowych
- Upewnianie się, że specyfikacje przetargowe i dokumenty ofertowe są jasne i zrozumiałe
- Przygotowywanie pytań i innych dokumentów przetargowych
- Zapewnienie, że wadia są wpłacane i odbierane
- Zapewnienie, że firma posiada wszystkie dokumenty niezbędne do przetargów, aktualne i prawidłowe
- Przygotowywanie ofert i dokumentów przetargowych
- Przestrzeganie wszystkich terminów i dat przetargów
- Terminowe wysyłanie wszystkich dokumentów
- Sprawdzanie wyników przetargów
- Przygotowywanie umów przetargowych
- Aktualizacja i utrzymywanie cen kontraktów klientów w systemie ERP.
- Tworzenie i prowadzenie bazy danych przetargów obejmującej wszystkie informacje statystyczne, kontaktowe, cenowe, dotyczące zwycięzców, konkurencji i inne niezbędne do konkurowania w przetargach.
- Atrakcyjne wynagrodzenie, odpowiednie do zakresu obowiązków i posiadanego doświadczenia
- Umowa o pracę na czas nieokreślony (po 3 miesięcznym okresie próbnym)
- Urlop zgodnie z zasadami kodeksu pracy
- Opiekę medyczną dla Pracowników, możliwość rozszerzenia o członków rodziny / partnerów
- Pracę w pozytywnej atmosferze, w niewielkim Zespole, w bezpośredniej współpracy z centralą firmy w Wielkiej Brytanii
- Możliwości rozwoju w międzynarodowych strukturach firmy