IPK Sp. z o. o. działa na rynku doradztwa personalnego od 1991 roku.
Dla naszego Klienta, dużej firmy z branży usług transportu kolejowego, poszukujemy osoby:
Specjalista ds. zamówień publicznych
Nr ref.: SZ-AS/03/17
Lokalizacja: Warszawa
Opis stanowiska:
- sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunków umowy w oparciu o Opis Przedmiotu Zamówienia,
- sporządzanie i publikowanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych,
- udział w pracach Komisji Przetargowej jako sekretarz,
- przygotowywanie dokumentów z postępowania przetargowego dla organów kontrolnych,
- przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy,
- współudział w opracowywaniu i aktualizowaniu procedur,
- przygotowywanie rocznych planów oraz sprawozdań dot. zamówień publicznych.
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie,
- min. 2-letnie doświadczenie na stanowiskach związanych z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
- atutem będzie doświadczenie jako sekretarz Komisji Przetargowej,
- znajomość obsługi MS Word,
- umiejętność pracy w zespole, sumienność.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość zdobywania doświadczeń i rozwoju w obszarze zamówień publicznych.