Ogłoszenie numer: 725687, z dnia 2015-06-15
Dyrektor Zakładu Emerytalno-Rentowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. zamówień publicznych i zaopatrzenia
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych (w tym koordynowanie pracą innych pracowników – pełnienie funkcji przewodniczącego komisji) oraz uczestniczenie w pracach komisji powoływanych do przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych (funkcja sekretarza lub członka komisji),
- Weryfikowanie dokumentacji zakupowej (wniosków, opisów przedmiotów zamówienia, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, umów, trybu zamówienia itp.) pod kątem zgodności z przepisami ustawy Pzp,
- Obsługa formalna i administracyjna postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz postępowań zakupowych,
- Realizowanie zakupów oraz przeprowadzanie postępowań zakupowych, zgodnie z planem zakupów oraz na indywidualne zapotrzebowania komórek organizacyjnych Zakładu,
- Sporządzanie planu zakupów oraz wprowadzanie korekt do planu zakupów,
- Prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz rejestru umów gospodarczych i porozumień,
- Opracowywanie pod względem merytorycznym dowodów księgowych, w tym faktur i rachunków w zakresie wynikającym z realizacji przypisanych zadań,
- Udział w prowadzeniu ewidencji ilościowo-wartościowej majątku Zakładu.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca biurowa,
- wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
- użytkowane sprzęty: komputer, drukarka, niszczarka,
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- stres związany z kontaktami z klientami zewnętrznymi (wykonawcy i uczestnicy postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz postępowań zakupowych),
- zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Wejście do budynku przy ul. Pawińskiego 17/21 nie posiada podjazdu dla wózków inwalidzkich. W budynku znajdują się dwie windy. Toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze, natomiast miejsce pracy znajduje się na czwartym piętrze. Praca wymaga przemieszczania się po budynku w celu realizacji zadań.
Wymagania
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy:
- Wykształcenie wyższe,
- minimum 1,5 roku doświadczenia w administracji publicznej,
- znajomość przepisów Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych,
- znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych w zakresie inwentaryzacji i ewidencji,
- znajomość ustawy o rachunkowości w zakresie inwentaryzacji i ewidencji,
- umiejętność stosowania przepisów w praktyce,
- zdolność analitycznego myślenia,
- umiejętność organizacji pracy własnej oraz współpracujących z nim osób,
- umiejętności interpersonalne w zakresie kierowania pracami komisji przetargowych i zespołów zakupowych.
Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy:
- wykształcenie: wyższe na kierunku: administracja, ekonomia, prawo, zarządzanie lub studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych,
- minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys (CV) i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań niezbędnych i dodatkowych (np. świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu lub wykonywaniu prac zleconych)
Termin składania dokumentów:
15-06-2015
Miejsce składania dokumentów:
Zakład Emerytalno-Rentowy MSW
ul. Pawińskiego 17/21
02-106 Warszawa
Inne informacje:
Preferowana forma aplikowania: aplikacja papierowa, wysłana listownie.
W przypadku aplikowania przez portal praca.pl, niezbędne będzie dosłanie lub dostarczenie pozostałych niezbędnych kopii lub skanów dokumentów (zgodnie z informacjami zawartymi w dziale „Wymagane dokumenty i oświadczenia").
Na kopercie oraz w liście motywacyjnym należy zamieścić NAZWĘ STANOWISKA.
Wymagane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie BIP ZER w zakładce Praca w ZER MSW > Dokumenty do pobrania (http://www.zer.bip.msw.gov.pl/portal/zer/1043/5123/Oswiadczenie_kandydata.html). Oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Za dokumenty złożone w terminie, uważa się dokumenty nadane w urzędzie pocztowym najpóźniej w ostatnim wskazanym w ogłoszeniu dniu (decyduje data stempla pocztowego).
Odrzucone dokumenty aplikacyjne zostaną komisyjne zniszczone.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu weryfikacji zostaną powiadomieni mailowo.
Zachęcamy osoby z niepełnosprawnością do przesyłania swoich dokumentów aplikacyjnych (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy).
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Techniki i metody naboru:
- weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
- sprawdzian wiedzy merytorycznej,
- rozmowa kwalifikacyjna.
W przypadku pytań prosimy o kontakt pod adresem: rekrutacja@zer.msw.gov.pl