Jesteśmy jednym z 38 instytutów, tworzących Sieć Badawczą ŁUKASIEWICZ – trzecią największą sieć badawczą w Europie. Posiadamy kilkudziesięcioletnią tradycję. Nasze główne obszary działania to informatyka stosowana, informatyka techniczna oraz technologia informacyjna w monitorowaniu.
To ludzie tworzą firmę, dlatego dążymy do tego, by budować zespół ludzi identyfikujących się z wizją i misją EMAG, dobrze znających się na swojej specjalności i zaangażowanych w pracę.
Specjalista ds. zamówień publicznych i zakupów
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- dbałość o przestrzeganie prawa we wszystkich procedurach dotyczących zamówień publicznych,
- przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym: współpraca z komórkami wnioskującymi w zakresie przygotowywania postępowań przetargowych, udział w pracach komisji przetargowej, ocena formalnoprawna składanych ofert,
- prowadzenie korespondencji związanej z realizowanymi postępowaniami przetargowymi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi,
- sporządzanie umów w ramach przeprowadzonych postępowań przetargowych,
- archiwizowanie sporządzonych dokumentów przetargowych,
- przeprowadzanie postępowań dla zamówień zwolnionych z ustawy pzp zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- sporządzanie zamówień i umów w ramach przeprowadzonych postępowań dla zakupów zwolnionych ze stosowania Ustawy pzp.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane: prawo, administracja, ekonomia); mile widziane studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych,
- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata stażu pracy w zakresie przygotowania i przeprowadzania zamówień publicznych po stronie zamawiającego,
- umiejętności stosowania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych,
- bardzo dobra znajomości przepisów z zakresu: ustawy prawo zamówień publicznych
i aktów wykonawczych do ustawy, zasady konkurencyjności - znajomość wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020,
- doświadczenia w tworzeniu: dokumentacji, wzorów umów, pism, protokołów,
- umiejętności sprawnej obsługi pakietu MS Office,
- bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność w działaniu.
Pożądane cechy:
- samodzielność,
- sumienność,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- wielozadaniowość,
- dyspozycyjność.
Oferujemy:
- pracę w instytucie badawczym o ugruntowanej pozycji na rynku,
- umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- elastyczne godziny pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- udział w szkoleniach,
- bogaty pakiet socjalny,
- Pracowniczy Program Emerytalny,
- Prywatną opiekę medyczną PZU,
- grupowe ubezpieczenie na życie,
- przyjazną atmosferę pracy,
- stabilność zatrudnienia.