Nasza firma stale się rozrasta, otwieramy nowe oddziały za granicą, wobec czego chcielibyśmy znaleźć utalentowanych Kandydatów, którzy pomogliby nam w ekspansji naszej firmy. Jesteśmy topową firmą sprzedającą samochody w kraju. Współpracujemy z bystrymi i zdolnymi ludźmi. Zaprzestań, więc zajmować się swoimi nudnymi obowiązkami i pozwól nam podzielić się z Tobą naszym ponad dwudziestoletnim doświadczeniem.
Aktualnie prowadzimy proces rekrutacyjny do naszego zespołu na stanowisko:
Specjalista ds. Zakupu Pojazdów
Miejsce pracy: Gdańsk, Gdynia, Sopot
To, czego oczekujemy od przyszłych Pracowników to:
- dyspozycyjność do pracy w terenie
- umiejętność oceny stanu technicznego samochodów
- zaangażowanie w proces wykupu pojazdów
- otwarcie się na pracę z wewnętrznymi systemami administracji wykupu pojazdów
- zorientowanie na najwyższy poziom obsługi i komunikacji z klientem
To, co możemy zaoferować to:
- WAŻNE: intensywny program szkoleniowy pod okiem doświadczonych specjalistów w PIASECZNIE pod Warszawą
- wynagrodzenie uzależnione od Twojego zaangażowania (premie i motywacyjne zarobki)
- możliwość awansu w krótkim czasie na wyższe stanowiska
- rozbudowany system szkoleń (posiadamy własną akademię szkoleniową)
- możliwość zakupu produktów firmy z upustami (samochód, finansowanie i ubezpieczenie samochodu, nawigację GPS i inne)
- możliwość rozwoju zawodowego
- dynamiczna praca w młodym zespole
- zatrudnienie w firmie, która od ponad 20 lat jest liderem rynku pojazdów używanych
Praca, którą proponujemy wymaga:
- czynnego prawa jazdy kategorii B
- znajomości budowy pojazdów
- orientacji w branży motoryzacyjnej (praktyczna znajomość branży będzie dużym atutem)
- umiejętności i wiedzy niezbędnych do dokonywania oceny stanu technicznego pojazdów
- doświadczenia w sprzedaży, umiejętności komunikacyjnych, łatwości nawiązywania kontaktów
- mile widziane doświadczenie w naprawie samochodów
- znajomość języka angielskiego, czeskiego bądź słowackiego będzie atutem, ale nie jest niezbędna
- umiejętności obsługi komputera (pakiet MS Office)