Jesteśmy firmą świadczącą usługę wynajmu i serwisu odzieży roboczej, zgodnie z naszym hasłem firmowym „Wynajmujemy satysfakcję”.
Materiały produkcyjne dostarczone na czas, do właściwej lokalizacji, we właściwej ilości i jakości oraz przy korzystnych warunkach cenowych to Twoje najważniejsze obowiązki.
-
analiza dostawców, tj.rozwijanie wypracowanej listy dostawców i jej weryfikacja pod kątem pojawienia się na rynku korzystniejszej okazji do zakupu danego asortymentu,
-
prowadzenie negocjacji dotyczących warunków dostawy, tak aby uzyskany w ich wyniku efekt był jak najlepszy dla firmy pod względem ceny i jakości zamawianych produktów,
-
doskonalenie relacji z dostawcami,
-
kontrola stanów magazynowych i zamówień, celem możliwie najbardziej precyzyjnego oszacowania potrzeb firmy w danym okresie czasu (na kolejny dzień, tydzień czy miesiąc).
- zdolności analitycznego myślenia,
- dobrej umiejętności planowania i organizacji pracy,
- umiejętności samodzielnego i szybkiego podejmowania decyzji pod presją czasu,
- sumienności i dokładności,
- zdolności efektywnej pracy w dynamicznych warunkach,
- praktycznej znajomości pakietu Microsoft Office.
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu umowy o pracę,
- wdrożenie do pracy oraz realizacja zadań zgodnie z przyjętym planem,
- jednozmianową pracę od poniedziałku do piątku,
- stałe godziny pracy od 07:00 do 15:00,
- możliwość pracy hybrydowej,
- niezbędne narzędzia do realizacji powierzonych obowiązków.