specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zarządzanie procesem zakupów akcesoriów meblowych na potrzeby firmy; Budowanie długoterminowych relacji z dostawcami oraz aktywne poszukiwanie nowych partnerów biznesowych; Wprowadzanie nowych rozwiązań i produktów do oferty; Negocjowanie cen, warunków dostaw oraz kontrola jakości...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
1 godz.
Opis stanowiska: Przygotowywanie planów zakupowych Spółki. Współpraca z jednostkami i komórkami organizacyjnymi w zakresie planowania zamówień; Przygotowywanie sprawozdań dotyczących procesów zakupowych; Analiza i przygotowywanie wytycznych dotyczących stosowania ustawy Prawo zamówień...
Jakie zadania na Ciebie czekają? Planowanie i prowadzenie projektów IT w oparciu o przyjęte Zasady Zarządzania Projektami, od momentu ich zainicjowania do zakończenia; Analizowanie potrzeb w zakresie wdrażanych rozwiązań; Zarządzanie zespołem projektowym, budżetem, harmonogramem oraz...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiadała m.in. za: zamawianie części, materiałów motoryzacyjnych i usług u dostawców, pilnowanie terminów realizacji zamówień; nadzór nad zamówieniami, fakturami korygującymi oraz notami księgowymi; rozwiązywanie problemów związanych z...
specjalista senior / mid umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
1 dni
Główny zakres obowiązków: przygotowywanie strategii zakupowych zawierających sprecyzowane i sformalizowane podejście biznesowe ukierunkowane na jak najbardziej efektywną realizację zakupów w tym analiza efektywności procesów zakupowych; aktualizowanie wybranych strategii zakupowych...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Planowanie zakupu surowców i opakowań; Planowanie produkcji oraz nadzór nad stokiem magazynowym; Kontrola stanów magazynowych komponentów i produktów gotowych; Kompleksowe zarządzanie zakupami; Nadzorowanie realizacji planów produkcji i ich terminowości; Analiza i...
Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
FTL S.A.Kajetany, ul. Klonowa 48
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
4 dni
Twój zakres obowiązków Rozwijanie sprzedaży eksportowej w sektorze B2B. Budowa i zarządzanie relacjami z klientami międzynarodowymi. Aktywne poszukiwanie nowych klientów i wprowadzanie produktów na nowe rynki. Analiza rynku i konkurencji w celu identyfikacji możliwości rozwoju.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Współudział w opracowywaniu „Planu Zamówień Publicznych" WIML, przyjmowanie zapotrzebowań na dostawy i usługi oraz segregowanie zgodnie z kodem CPV, z wyliczeniem ilości i wartości, Opracowanie danych do Planu Finansowego w Instytucie, Opracowanie planów zakupów urządzeń i aparatury...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
B.D. Art to światowy producent dekoracji ściennych: ramek, luster, półek, tablic korkowych i magnetycznych. Współpracujemy z globalnymi sieciami jak IKEA, grupa Kingfisher i Leroy Merlin. Ponadto nasze produkty są dystrybuowane przez platformę Amazon w 28 krajach Europy, w Japonii i Stanach Zjednoczonych.
W chwili obecnej do naszego biura mieszczącego się w Małkini Górnej poszukujemy kandydata/-tkę na stanowisko:
Specjalista ds. zakupów
Miejsce pracy: Małkinia Górna (pow. ostrowski)
Do głównych zadań na stanowisku należeć będzie:
Zarządzanie procesem zakupowym, w tym poszukiwanie nowych rozwiązań w zakresie zakupów oraz pozyskiwanie potencjalnych dostawców
Zarządzanie profilami dostawców, w tym: pozyskiwanie i analizowanie ofert pod kątem zgodności z dokumentacją techniczną
Negocjowanie cen i warunków handlowych
Składanie zamówień, monitorowanie terminowości realizacji dostaw
Budowanie relacji z dostawcami i ich okresowe oceny
Analizy kosztowe
Oferujemy:
Zdobycie doświadczenia we współpracy z globalnymi producentami
Poznanie wymagań jakościowych i technicznych dot. surowców do produkcji dla sieci IKEA
Pracę w dynamicznym i stale zmieniającym się otoczeniu, gdzie na monotonię i brak wyzwań nie można narzekać
Od kandydata oczekujemy:
Znajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym
Chęci do ciągłego doskonalenia
Obsługi pakietu Office
Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zarządzanie procesem zakupów akcesoriów meblowych na potrzeby firmy; Budowanie długoterminowych relacji z dostawcami oraz aktywne poszukiwanie nowych partnerów biznesowych; Wprowadzanie nowych rozwiązań i produktów do oferty; Negocjowanie cen, warunków dostaw oraz kontrola jakości...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
1 godz.
Opis stanowiska: Przygotowywanie planów zakupowych Spółki. Współpraca z jednostkami i komórkami organizacyjnymi w zakresie planowania zamówień; Przygotowywanie sprawozdań dotyczących procesów zakupowych; Analiza i przygotowywanie wytycznych dotyczących stosowania ustawy Prawo zamówień...
Jakie zadania na Ciebie czekają? Planowanie i prowadzenie projektów IT w oparciu o przyjęte Zasady Zarządzania Projektami, od momentu ich zainicjowania do zakończenia; Analizowanie potrzeb w zakresie wdrażanych rozwiązań; Zarządzanie zespołem projektowym, budżetem, harmonogramem oraz...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiadała m.in. za: zamawianie części, materiałów motoryzacyjnych i usług u dostawców, pilnowanie terminów realizacji zamówień; nadzór nad zamówieniami, fakturami korygującymi oraz notami księgowymi; rozwiązywanie problemów związanych z...
specjalista senior / mid umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
1 dni
Główny zakres obowiązków: przygotowywanie strategii zakupowych zawierających sprecyzowane i sformalizowane podejście biznesowe ukierunkowane na jak najbardziej efektywną realizację zakupów w tym analiza efektywności procesów zakupowych; aktualizowanie wybranych strategii zakupowych...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Planowanie zakupu surowców i opakowań; Planowanie produkcji oraz nadzór nad stokiem magazynowym; Kontrola stanów magazynowych komponentów i produktów gotowych; Kompleksowe zarządzanie zakupami; Nadzorowanie realizacji planów produkcji i ich terminowości; Analiza i...
Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
FTL S.A.Kajetany, ul. Klonowa 48
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
4 dni
Twój zakres obowiązków Rozwijanie sprzedaży eksportowej w sektorze B2B. Budowa i zarządzanie relacjami z klientami międzynarodowymi. Aktywne poszukiwanie nowych klientów i wprowadzanie produktów na nowe rynki. Analiza rynku i konkurencji w celu identyfikacji możliwości rozwoju.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Współudział w opracowywaniu „Planu Zamówień Publicznych" WIML, przyjmowanie zapotrzebowań na dostawy i usługi oraz segregowanie zgodnie z kodem CPV, z wyliczeniem ilości i wartości, Opracowanie danych do Planu Finansowego w Instytucie, Opracowanie planów zakupów urządzeń i aparatury...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...