Znajdź nową pracę
Rekrutujemy online!
Rekrutujemy online!
Sunday Polska to ogólnopolska firma, którą tworzy zespół ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w branży OZE oraz sieć kilkuset wyspecjalizowanych doradców i montażystów na terenie całego kraju. Zasilamy energią już od 2015 roku. Zaufało nam kilka tysięcy klientów, którym zamontowaliśmy blisko 180 000 paneli i dostarczyliśmy instalacje o mocy ponad 60 MW, zamieniając energię słoneczną w elektryczną.
Zatrudniamy obecnie ponad 400 pracowników i cały czas powiększamy Nasz profesjonalny zespół. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Zakupów
Twoje główne zadania:
- Pozyskiwanie ofert, wybór dostawców i podwykonawców na potrzeby realizowanych przez firmę projektów w fazie ofertowania i realizacji,
- Opracowanie kryteriów wyboru dostawców, formułowanie rekomendacji,
- Zbieranie i porównywanie ofert dostawców,
- Przygotowywanie cenników, aktualizacja baz dostawców,
- Dbałość o terminowość dostaw i dokumentację związaną z zakupami towarów
- Utrzymywanie pozytywnych relacji ze strategicznymi dostawcami i podwykonawcami
Wymagania:
- Co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
- Umiejętność realizacji powierzonych obowiązków w określonym czasie
- Inicjatywy w działaniu i operatywność
- Mile widziane doświadczenie w branży OZE
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B (sam decydujesz!)
Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + premia - Niezbędne narzędzia do pracy tj.: samochód, laptop, telefon
- Dofinansowanie do karty MultiSport oraz opieki zdrowotnej PZU
- Możliwość realnego awansu w strukturach firmy
- Zatrudnienie w najlepiej rozwijającej się branży w Polsce
Twoje główne zadania:
- Pozyskiwanie ofert, wybór dostawców i podwykonawców na potrzeby realizowanych przez firmę projektów w fazie ofertowania i realizacji,
- Opracowanie kryteriów wyboru dostawców, formułowanie rekomendacji,
- Zbieranie i porównywanie ofert dostawców,
- Przygotowywanie cenników, aktualizacja baz dostawców,
- Dbałość o terminowość dostaw i dokumentację związaną z zakupami towarów
- Utrzymywanie pozytywnych relacji ze strategicznymi dostawcami i podwykonawcami
Wymagania:
- Co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
- Umiejętność realizacji powierzonych obowiązków w określonym czasie
- Inicjatywy w działaniu i operatywność
- Mile widziane doświadczenie w branży OZE
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B (sam decydujesz!)
Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + premia - Niezbędne narzędzia do pracy tj.: samochód, laptop, telefon
- Dofinansowanie do karty MultiSport oraz opieki zdrowotnej PZU
- Możliwość realnego awansu w strukturach firmy
- Zatrudnienie w najlepiej rozwijającej się branży w Polsce