BAUKRANE Budownictwo to ogólnopolski dostawca rozwiązań technologii systemów szalunkowych (deskowań), systemów BHP, rusztowań, żurawi górno i dolno-obrotowych, ogrodzeń budowlanych, kontenerów a także akcesoriów do robót żelbetowych. Jedną z nadrzędnych wartości firmy jest rozwój, na który wpływa ciągła obserwacja i wsłuchiwanie się w potrzeby rynku budowlanego oraz dialog z naszymi Klientami.
BAUKRANE jako producent własnych systemów szalunkowych dostarcza nowoczesne i innowacyjne rozwiązania opracowane przez zespół najlepszych polskich inżynierów.
Oferta BAUKRANE jest unikatowa w skali całego kraju. Jako jedyna firma na rynku BAUKRANE może zaproponować obecnym i potencjalnym Klientom innowacyjną usługę polegającą na równoczesnym ofertowaniu żurawi wieżowych oraz nowoczesnych systemów szalunkowych w połączeniu z systemami BHP, rusztowaniami oraz zabezpieczeniem placu budowy w postaci kontenerów i ogrodzeń. To bezapelacyjnie fenomen w branży budowlanej i wartość jakiej nie oferuje żadna inna firma.
Jeśli jesteś ambitną, lubisz wyzwania oraz chcesz rozwinąć swoje umiejętności i kwalifikacje w obszarze zakupów zrób kolejny krok w swojej karierze!
Wierzymy, że motywująca praca ma bezpośrednie przełożenie nie tylko na zadowolenie Klienta, ale przede wszystkim na samego pracownika. Zależy nam, aby każdy w naszym zespole wykonywał swoją pracę z pasją, stąd do zakresu Twoich codziennych obowiązków będzie należało:
- prowadzenie dokumentacji zakupowej,
- podtrzymywanie kontaktów z dostawcami i poddostawcami krajowymi i zagranicznymi,
- analizowanie statystyk sprzedaży, stanów magazynowych,
- kontrola zgodności dokumentów importowych,
- kompletacja dokumentów importowych wraz z planowaniem i koordynacją dostaw,
- planowanie zamówień,
- składanie zamówień u krajowych i zagranicznych w oparciu o potrzeby poszczególnych Pionów,
- współpraca z działem logistyki w sprawie dostaw towaru do poszczególnych oddziałów spółki,
- uczestnictwo w procesach planowania produkcji,
- bieżąca współpraca z agencjami celnymi,
- kompletacja produktu w systemie Microsoft Nav
- raportowanie.
Cenimy wysoką jakość pracy oraz orientację na realizację celu. Chcemy umacniać naszą pozycję rynkową w branży budowlanej oraz przewidujemy dalszy dynamiczny rozwój firmy. Dlatego też, u kandydata/ki do pracy na tym stanowisku poszukujemy takich kompetencji jak:
- min. 2 letniego doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z obszarem zakup lub logistyką (preferowane w branży budowlanej),
- wykształcenia min. średniego (mile widziane kierunki związane z ekonomią, logistyką, zakupami)
- komunikatywna znajomości języka angielskiego (w mowie i piśmie) – minimum poziom B1,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętności ustalania priorytetów,
- analitycznego myślenia i zarządzania wieloma zadaniami w tym samym czasie,
- biegłej obsługi pakietu MS Office (w szczególności MS Excel, Word),
- mile widziana znajomość języka niemieckiego,
- znajomość programu Microsoft NAV będzie dodatkowym atutem,
- znajomość systemów szalunkowych będzie dodatkowym atutem.
Jesteśmy nastawieni na komunikację, pracę zespołową i wzajemną pomoc i wsparcie w firmie. Możesz od nas oczekiwać:
- samodzielną i stałą pracę w stabilnej firmie,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego,
- pełny wymiar czasu pracy,
- przyjazne warunki pracy w otwartym zespole,
- pakiet benefitów (karta MultiSport, opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie PZU).