Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. zakupów
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr Ref.: PI/ZAK/GD/2013
Do zadań pracownika będzie należeć:
- przygotowywanie i prowadzenie postępowań przetargowych oraz całości dokumentacji postępowań,
- uczestnictwo w pracach komisji przetargowych,
- współudział w sporządzaniu rocznego planu zamówień publicznych,
- obsługa kancelaryjna Komisji Przetargowej,
- prowadzenie rejestru zamówień oraz zawartych umów.
- wykształcenia wyższego zawodowego (preferowane kierunki: ekonomia, administracja, prawo, nieruchomości),
- minimum rocznego doświadczenia zawodowego (mile widziane doświadczenie
- na podobnym stanowisku),
- dobrej znajomości przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
- dobrej znajomości programów pakietu MS Office,
- umiejętności myślenia analitycznego,
- dążenia do rezultatów,
- sumienności,
- umiejętności współpracy w zespole i komunikatywności.
- umowę na okres próbny,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- pracę w dużej, renomowanej, rozwijającej się firmie.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym