FBSerwis S.A., spółka będąca częścią Grupy Budimex, została utworzona w 2012 roku. Od 8 lat z powodzeniem rozwija swoją działalność na terenie Polski, świadcząc usługi w następujących obszarach:
- Usługi środowiskowe - odbieramy odpady od mieszkańców miast oraz przetwarzamy je w naszych własnych instalacjach
- Infrastruktura drogowa – dbamy i komfort oraz bezpieczeństwo użytkowników ponad 1500 km dróg krajowych, ekspresowych oraz autostrad na terenie Polski
- Obsługa techniczna obiektów – utrzymujemy technicznie ponad 1 mln m2 powierzchni, m.in. obiektów sportowych, galerii handlowych, nowoczesnych biurowców
- Efektywność energetyczna - modernizujemy i utrzymujemy oświetlenie uliczne
Do naszej Centrali w Warszawie prowadzimy obecnie rekrutację na stanowisko:
Specjalista ds. Zakupów
Miejsce pracy: Warszawa Wola
Za co cenią nas Pracownicy?
- Za szybki wzrost i rozwój organizacji, która z powodzeniem zdobywa kolejne kontrakty na terenie całej Polski.
- Realną możliwość rozwoju w ramach szybko rozwijającej się organizacji.
- Etykę we wszelkich działaniach biznesowych firmy.
- Współpracę pomiędzy pracownikami i promowanie pracy zespołowej.
- Za wysokie zaangażowanie firmy w działania na rzecz ochrony środowiska.
- Stabilność zatrudnienia oraz umacnianie się marki na rynku polskim.
- Dbałość o bezpieczne i komfortowe warunki pracy.
- Otwartość i niekorporacyjną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów.
- Za benefity oferowane każdemu pracownikowi bez względu na zajmowane stanowisko (opieka medyczna i ubezpieczenie grupowe opłacone przez pracodawcę, dofinansowanie do karty MultiSport).
Zadania, z którymi zmierzysz się w pracy:
- Realizacja procesów zakupowych w ramach powierzonych kategorii wydatków: usługi podwykonawstwa, materiały związane z utrzymaniem infrastruktury.
- Analiza rynku dostawców towarów i usług oraz trendów rynkowych.
- Negocjacje warunków handlowych oraz warunków zawieranych umów.
- Selekcja, wybór oraz ocena dostawców.
- Wsparcie biznesu w przygotowaniu ofert w obszarze kosztowym.
- Realizacja celów w obszarze redukcji kosztów.
Oczekiwania, które postawimy przed kandydatami:
- Minimum 2 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku w zakupach (preferowane w pracy w branżach związanych z utrzymaniem infrastruktury drogowej, oświetleniowej, budowlanej, produkcyjnej lub pokrewnych).
- Znajomość rynku podwykonawców oraz dostawców towarów.
- Wykształcenie wyższe techniczne będzie dodatkowym atutem kandydatów.
- Umiejętność budowania długofalowych relacji z dostawcami oraz klientami wewnętrznymi.
- Zdolność radzenia sobie w sytuacjach pracy pod presją czasu w zmieniającym się otoczeniu.
- Kreatywność w tworzeniu nowych rozwiązań i osiąganiu założonych celów.