FBSerwis S.A., spółka będąca częścią Grupy Budimex, została utworzona w 2012 roku. Od 7 lat z powodzeniem rozwija swoją działalność na terenie Polski, świadcząc usługi w następujących obszarach:
- Usługi środowiskowe - odbieramy odpady od mieszkańców miast oraz przetwarzamy je w naszych własnych instalacjach
- Infrastruktura drogowa – dbamy i komfort oraz bezpieczeństwo użytkowników ponad 1500 km dróg krajowych, ekspresowych oraz autostrad na terenie Polski
- Obsługa techniczna obiektów – utrzymujemy technicznie ponad 1 mln m2 powierzchni, m.in. obiektów sportowych, galerii handlowych, nowoczesnych biurowców
- Efektywność energetyczna - modernizujemy i utrzymujemy oświetlenie uliczne
Do naszej Centrali w Warszawie prowadzimy obecnie rekrutację na stanowisko:
Specjalista ds. zakupów
Miejsce pracy: Warszawa
Jakie zadania będziesz wykonywać?
- Realizacja procesów zakupowych w ramach powierzonych kategorii wydatków: głównie usługi (podwykonawstwo), towary
- Analiza rynku dostawców (usług, podwykonawstwa, materiałów)
- Analiza trendów rynkowych
- Opracowanie oraz wdrożenie strategii zakupowych dla poszczególnych kategorii wydatków
- Negocjacje warunków handlowych oraz umów
- Selekcja, wybór oraz ocena dostawców
- Wsparcie biznesu w przygotowaniu ofert w obszarze kosztowym
- Współpraca z biznesem oraz działami wsparcia
- Realizacja celów w obszarze redukcji kosztów
Jakie oczekiwania stawiamy Kandydatom?
- Doświadczenie zakupowe w branży utrzymania infrastruktury (drogi, oświetlenie, FM) - warunek konieczny (min. 5 lat)
- Wykształcenie wyższe techniczne lub ewentualnie ekonomiczne
- Znajomość rynku podwykonawców oraz dostawców towarów
- Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej (budownictwo drogowe)
- Doświadczenie w tworzeniu i realizacji krótko, średnio oraz długoterminowych strategii zakupowych
- Znajomość modułów zakupowych w ramach systemów ERP (SAP, NAVISON, JDE)
- Umiejętność budowania długofalowych relacji z dostawcami oraz klientami wewnętrznymi
- Zdolność radzenia sobie w sytuacjach pracy pod presją czasu w zmieniającym się otoczeniu
- Odporność na stres
- Umiejętność osiągania założonych celów
- Kreatywność w tworzeniu nowych rozwiązań
Za co cenią nas Pracownicy?
- Za szybki wzrost i rozwój organizacji, która z powodzeniem zdobywa kolejne kontrakty na terenie całej Polski
- Realną możliwość rozwoju w ramach szybko rozwijającej się organizacji
- Etykę we wszelkich działaniach biznesowych firmy
- Współpracę pomiędzy pracownikami i promowanie pracy zespołowej
- Za wysokie zaangażowanie firmy w działania na rzecz ochrony środowiska
- Stabilność zatrudnienia oraz umacnianie się marki na rynku polskim
- Dbałość o bezpieczne i komfortowe warunki pracy
- Otwartość i niekorporacyjną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów
- Za benefity oferowane każdemu pracownikowi bez względu na zajmowane stanowisko (opieka medyczna i ubezpieczenie grupowe opłacone przez pracodawcę, dofinansowanie do karty MultiSport).