PKP CARGO S.A. jest największym kolejowym przewoźnikiem towarowym w Polsce i jednym z największych w Unii Europejskiej.
Oferuje zintegrowane łańcuchy logistyczne, łącząc transport kolejowy, samochodowy oraz morski.
W PKP CARGO zatrudnionych jest ponad 17 tys. osób, którym oferujemy ciekawą, pełną wyzwań pracę w prężnie rozwijającej się firmie. Zapewniamy stabilne warunki zatrudnienia, możliwości rozwoju zawodowego w strukturach firmy oraz przyjazną atmosferę.
Kliknij aplikuje i zostań członkiem zespołu PKP CARGO S.A.
Dołącz do naszego zespołu jako:
(umowa na czas określony - zastępstwo)
Warszawa
Wyzwania, jakie na Ciebie czekają:
- Organizowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień zgodnie z obowiązującymi w Spółce przepisami
- Badanie rynku i weryfikacja dostawców
- Negocjacje zakupowe
- Obsługa platformy zakupowej, w tym konfiguracja i elektroniczne prowadzenie postępowań zakupowych
- Sporządzanie raportów i statystyk dotyczących udzielanych zamówień
Jesteś Kandydatem, którego szukamy, jeśli posiadasz:
- Wykształcenie wyższe
- Minimum 2 letni staż pracy
- Znajomość procesów zakupowych, mile widziana znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych lub wytycznych dotyczących udzielania zamówień w ramach projektów unijnych
- Umiejętność obsługi komputera (MS Office)
- Zdolności analityczne oraz umiejętność formułowania wniosków i tworzenia dokumentacji
- Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
W zamian zaoferujemy Ci:
- Stabilne zatrudnienie (w oparciu o umowę o pracę na pełen etat)
- Pracę w zgranym zespole, w renomowanej firmie, w atrakcyjnej lokalizacji, z dogodnym dojazdem do biura
- Ulgowe Usługi Transportowe, zniżki na Bilety Międzynarodowe
- Dofinansowanie do karty sportowej, możliwość objęcia grupowym ubezpieczeniem na życie i skorzystania z prywatnej opieki medycznej
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych (m.in dofinansowanie do rodzinnego wypoczynku, pożyczki dla pracowników na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do żłobków i przedszkoli)