Jesteśmy światowym liderem w produkcji sprzętu i oprogramowania do obsługi urządzeń płatniczych oraz samoobsługowych w różnych gałęziach przemysłu. Działamy między innymi w obszarach: bankowości, transportu, sprzedaży i handlu detalicznego, jak również w przemyśle rozrywkowym.
Aktualnie zatrudniamy ponad 1100 pracowników na całym świecie. Dostarczamy produkty oraz wsparcie serwisowe dla ponad 25 000 klientów w 100 krajach.
SUZOHAPP jest własnością spółek stowarzyszonych z ACON Investments, L.L.C., międzynarodowej firmy inwestycyjnej z kapitałem prywatnym z siedzibą w Waszyngtonie, USA, która jest odpowiedzialna za zarządzanie kapitałem o wartości około 5,5 mld USD.
W związku z rozwojem organizacji poszukujemy pracowników na nowo tworzone stanowisko:
-
Zabezpieczenie dostępności materiałów do produkcji i dystrybucji przy minimalnych możliwych poziomach zapasów
-
Analiza potrzeb i przepływów materiałowych oraz planowanie terminowych dostaw od dostawców
-
Planowanie średniookresowe potrzeb materiałowych
-
Rozwój oraz optymalizacja procesu zarządzania zapasem materiałów (ROP)
-
Rozwijanie oraz optymalizacja parametrów i warunków współpracy z dostawcami ( MOQ, LT, OTD, OTIF, kontrola cen, warunki płatności)
-
Optymalizacja i zarządzanie polityką transportową ( FCAe, DAP )
-
Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących efektywności procesu zarzadzania zapasem
- Posiadać wykształcenie wyższe profilowe
- Posiadać doświadczenie i ugruntowaną wiedzę z zakresu zarządzania zapasami i/lub współpracy z dostawcami
- Posiadać umiejętność czytania dokumentacji technicznej
- Posiadać umiejętność efektywnej współpracy z dostawcami i innymi jednostkami organizacyjnymi
- Znać język angielski na poziomie komunikatywnym (B1)
- Mieć min 2 lata doświadczenia na podobnym zakresowo stanowisku
- Pracę w młodej i dynamiczniej rozwijającej się organizacji międzynarodowej
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- Możliwość rozwoju i podnoszenie kwalifikacji zawodowych
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych