Coffeedesk zajmuje się kawą od ziarna po ostatnią kroplę. Obecnie w ramach marki działają sklep internetowy, platforma zamówień biznesowych, dwie kawiarnie oraz biura w Kołobrzegu, Szczecinie i Warszawie. Coffeedesk skupia się na produktach wyjątkowej jakości i równie niezwykłej obsłudze klientów. Nasze działania były wielokrotnie nagradzane, doceniając zarówno szybki rozwój, podejście do biznesu, wizerunek, jak i wartości pracodawcy.
Stawiamy na poszukiwanie talentów i skupiamy się na charakterze, bo wierzymy, że wiele można się nauczyć, ale to charakter jest niezmienny. Dzięki skutecznej rekrutacji oraz wspaniałej atmosferze tworzymy niezwykle zgrany zespół ludzi, którzy uwielbiają swoją pracę. Mamy duże ambicje i niepohamowany apetyt na kawę, dlatego poszukujemy stale osób, które wzbogacą nasz zespół swoim talentem, osobowością i pasją.
Poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds Zakupów do naszego zespołu w Kołobrzegu / Szczecinie. Mamy już spore doświadczenie w zaopatrywaniu sklepu u ponad 150 różnych dostawców w ponad 3000 różnych produktów. Codziennie wynajdujemy także kolejne kawowe perełki z całego świata. W dziale zakupów rozmawiamy z ludźmi z całego świata, prowadzimy poważne interesy za grube pieniądze, negocjujemy stawki, sprowadzamy towar szybciej niż inni i zaopatrujemy pozostałe działy w dobre wieści o kolejnych nowościach.
- kontrolę stanów magazynowych, monitorowanie terminowości dostaw, rozliczanie dokumentów handlowych
- tworzenie zamówień
- optymalizację procesów zamówień oraz wdrażanie rozwiązań automatyzujących zakupy
- optymalizację kosztów, negocjowanie cen
- tworzenie analiz zakupowych
- nawiązywanie nowych oraz utrzymywanie bieżących kontaktów z dostawcami
- analizę rynku w obrębie branży
- realizowanie polityki działu zakupów i strategii firmy
- minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie w e-commerce)
- wykształcenie wyższe np. logistyka, ekonomia
- biegła znajomość Excela i systemów ERP
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- świetne umiejętności analityczne i negocjacyjne
- duża świadomość kosztowa
- doskonała organizacja pracy (także pod presją czasu), umiejętność ustalania priorytetów,
- znajomość zagadnień oraz procesów logistyki i dystrybucji
- doświadczenie w pracy z technologią i narzędziami automatyzującymi procesy zakupowe
- samodzielność, precyzja i jakość w realizacji powierzonych zadań
- komunikatywność i łatwość w budowaniu trwałych relacji biznesowych
- znajomość prawa celnego będzie dodatkowy atutem
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie uznaniowe;
- Rabaty pracownicze na wszystko co oferuje Coffeedesk;
- Pracę w młodym zespole pozytywnie zakręconym na punkcie kawy;
- Realny wpływ na rozwój firmy z międzynarodowymi ambicjami;
- Dużo dobrej kawy i herbaty.