Specjalista ds. zakupów
Miejsce pracy: Białystok
Numer referencyjny: ZAK-KRAJ/300518
„Pomagamy ludziom i organizacjom na całym świecie odzyskać czas na rzeczy ważne. Naszą misję realizujemy poprzez kompleksowe, partnerskie rozwiązania handlowe, marketingowe i logistyczne w obszarze FMCG."
Główne zadania:
- Nawiązywanie i utrzymywanie relacji handlowych z dostawcami (głównie kontakt mailowo i telefoniczny)
- Rozszerzanie bazy produktowej
- Negocjowanie cen i warunków handlowych
- Realizowanie transakcji handlowych oraz prowadzenie dokumentacji
- Monitorowanie rotacji towarów
- Analiza trendów rynkowych oraz pozyskiwanie atrakcyjnych nowości
- Przygotowanie zapytań ofertowych i analiza otrzymanych ofert
- Koordynowanie dostaw
- Ewidencja i wprowadzanie faktur do systemu
- Analiza trendów rynkowych i pozyskiwanie atrakcyjnych nowości
- Zapewnienie ciągłości asortymentowej
Nasze oczekiwania:
- Min. dwuletnie doświadczenie w pracy w dziale handlowym (sprzedaż B2B/zakupy)
- Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
- Mile widziana znajomość branży FMCG
- Zdolności komunikacyjne i umiejętność nawiązywania relacji
- Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji
- Praktyczna znajomość programu Excel
- Odpowiedzialność oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Wysokie umiejętności interpersonalne
Dlaczego warto:
- Umowa o pracę
- Wynagrodzenie podstawowe i system bonusowy
- Pakiet niezbędnych narzędzi (komputer, iPhone)
- Praca w międzynarodowym zespole
- Możliwość korzystania z dedykowanych programów szkoleniowych oraz dofinansowania do edukacji
- Możliwość korzystania z dofinansowania do pakietu benefitów: karta fitProfit, Qltura Profit, ubezpieczenie NNW, pakiet medyczny
- Dostęp do firmowej biblioteki i audioteki (ponad 100 tytułów) oraz do prenumeraty Harvard Business Review
Dowiedz się więcej: www.kariera.bdgroup.pl