Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy posiadającej nowoczesne centrum usług wspólnych, poszukujemy specjalistę na stanowisko:
Specjalista ds. Zakupów
Miejsce pracy: Gdynia
SDZ/18
Zakres obowiązków:
- Terminowe tworzenie i składanie zamówień u dostawców według zapotrzebowania,
- Bieżący kontakt oraz śledzenie dostawców w zakresie ustalania cen, czasu realizacji zamówienia, terminowej dostawy i czasu płatności,
- Monitorowanie i aktualizowanie statusu zamówień zgodnie z otrzymanym potwierdzeniem,
- Zarządzanie bazą dostawców (dodawanie nowych, aktualizacja danych kontaktowych itp.),
- Rozwiązywanie problemów związanych z rozbieżnościami w zamówieniach,
- Organizacja dokumentacji zakupowej w systemie Oracle,
- Odbywanie cotygodniowych rozmów z Klientami w celu omówienia bieżących spraw.
Oczekujemy:
- Minimum 2-letniego doświadczenia zawodowego (preferowane w obszarze P2P/ PTP, zakupów),
- Biegłej znajomości języka angielskiego (C1/C2),
- Dobrej znajomości zagadnień związanych z zarządzaniem łańcuchem dostaw,
- Wysokiego nastawienia na realizację wyznaczonych zadań,
- Bardzo dobrych umiejętności interpersonalnych umożliwiających swobodną pracę w zespole,
- Biegłej obsługi programu MS Excel,
- Doświadczenia w obsłudze systemu ERP – preferowany Oracle.
Oferujemy kandydatom:
- Zatrudnienie w międzynarodowej firmie, która oferuje prace w nowoczesnym biurze,
- Szkolenie wdrożeniowe przygotowujące do pracy na stanowisku,
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz osobistego (poprzez liczne szkolenia),
- Bardzo bogaty pakiet benefitów pozapłacowych oraz szkoleń wewnętrznych,
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Pracę w młodym i energicznym zespole nastawionym na realizację wyznaczonych celów,
- Możliwość rozwijania umiejętności językowych poprzez codzienną pracę w środowisku międzynarodowym.