Perfect Consulting – Rekrutacja, Szkolenia, Coaching - od 1999 roku dostarcza kompleksowe rozwiązania rekrutacyjne dla wszystkich sektorów na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Gwarantujemy Rzetelność, Bezpieczeństwo, Partnerstwo.
Obecnie dla Naszego Klienta poszukujemy Kandydatów do pracy na stanowisku:
Specjalista ds. zakupów
Miejsce pracy: Gdynia
Nr ref.: 69/04/2018
Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:
- Odpowiedzialność za zakup towarów i usług w powierzonym obszarze
- Dbałość o terminowość dostaw i realizacji umów
- Negocjowanie warunków umów, cen, dostaw
- Zarządzanie pod względem logistyki: transportem, magazynem oraz dystrybucją
- Realizowanie odpraw celnych, rozliczanie dostaw wewnątrz wspólnotowych i importowych
- Analiza rynku, bieżących trendów optymalizacja kosztów w zarządzanych kategoriach cenowych oraz prognozowanych ich zmian dla zarządzanych kategorii zakupowych
- Współpraca z aktualnymi dostawcami oraz pozyskiwanie nowych dostawców
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe;
- Minimum 5 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziane w obszarze produkcji)
- Język angielski na poziomie komunikatywnym (min.B2)
- Bardzo dobra znajomość i obsługa pakietu MS Office
- Zdolności analityczne
- Umiejętność budowania dobrych relacji z ludźmi, komunikatywność
- Doskonała organizacja własnej pracy.
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Niezbędne narzędzia do pracy
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz poszerzania swoich kompetencji.