Jako agencja pracy, szukamy kandydatek/kandydatów do pracy dla dużej firmy usługowej na stanowisku:
SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Nr Ref.: BIURO/ZAKUP
Jest to praca od zaraz z możliwością długoterminowej współpracy, w dni robocze od poniedziałku do piątku w pełnym wymiarze godzin. Praca odbywa się w ramach outsourcingu, tzn. pracownik podpisuje umowę z Agencją, a zostaje oddelegowany do pracy u Pracodawcy Użytkownika. Pracodawca ma swoją siedzibę w Warszawie.
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- Prowadzenie negocjacji handlowych i ustalenie najkorzystniejszych warunków współpracy z Dostawcami dla firmy (w tym umów handlowych);
- Przeprowadzanie postępowań zakupowych zgodnie z procedurami firmy;
- Budowanie relacji z Dostawcami z danej Domeny zakupowej;
- Planowanie i raportowanie wyników oszczędnościowych.
Wymagania:
- Min. 2 letnie doświadczenie w zakresie samodzielnej realizacji procesów zakupowych oraz w pracy w firmie o rozbudowanej strukturze organizacyjnej i złożonym procesie zakupowym.
- Wykształcenie wyższe – ekonomiczne lub prawne;
- Doskonała znajomość procesów i procedur zakupowych ;
- Doskonała znajomość rynku dostawców usług wsparcia (administracyjne, ochrony i bezpieczeństwa, zarządzania flotą , wyposażenie biura, );
- Dobra orientacja w ofercie rynkowej w zakresie danej domeny zakupowej (j.w.)
- Wiedza techniczna i merytoryczna dotycząca zakresu danej domeny (mile widziane, ale nie obligatoryjne);
- Ogólna wiedza z zakresu prawa handlowego;
- Umiejętność sporządzania analiz ekonomicznych;
- Umiejętności negocjacyjne;
- Umiejętność podejmowania decyzji;
- Komunikatywność i umiejętność współpracy;
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- Bardzo dobra znajomość obsługi MS Office
Oferujemy:
- Wynagrodzenie brutto: 20,63zł - 32,19 zł brutto(w zależności od kwalifikacji) za każdą przepracowaną godzinę i pracę w znanej międzynarodowej firmie.