Ogłoszenie numer: 1712970, z dnia 2017-07-20
Mikomax Smart Office jest polską, rodzinną firmą z ponad 25-letnim międzynarodowym doświadczeniem w zakresie dopasowywania przestrzeni biurowych do organizacji. To ekspert w tworzeniu nowoczesnych biur łączący fachową wiedzę o produkcji mebli z autorską koncepcją jej zastosowania we współczesnym miejscu pracy. Firma tworzy biura dostosowane do potrzeb, specyfiki, kultury organizacyjnej, charakteru działań swoich klientów oraz do celu, który chcą osiągnąć.
Z inicjatywy Mikomax Smart Office zrealizowany został pierwszy w Polsce projekt badawczy poświęcony smart workingowi. „Smart Working Guidebook for Poland” stanowiący praktyczny przewodnik dla przedsiębiorców, którzy planują wdrożyć ten model w swojej organizacji.
Nasz autorski projekt biurka Stand Up został doceniony w międzynarodowym konkursie Red Dot i otrzymał najwyższą nagrodę Best of the Best The Red Dot Award: Product Design 2017 za wysoką jakość wzornictwa i przełomowy projekt.
Aby zapewnić rozwój firmy i marki poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Zakupów
Miejsce pracy: Łódź
Opis stanowiska
- Tworzenie zasad i procedur dla realizacji polityki zakupowej,
- Opracowywanie strategii zakupowych, dla wybranych kluczowych kategorii zakupowych,
- Selekcja, wybór i zarządzanie dostawcami w powierzonym obszarze (we współpracy z innymi działami firmy),
- Prowadzenie efektywnej i proaktywnej współpracy z innymi działami i częściami firmy w celu prognozowania, planowania oraz osiągania / przekraczania oczekiwań biznesowych,
- Przygotowywanie zapytań ofertowych dla prowadzonych projektów sprzedażowych,
- Prowadzenie uzgodnień handlowych i negocjacji z dostawcami i kooperantami,
- Wsparcie merytoryczne organizacji w realizacji efektywnych zakupów w ramach powierzonego obszaru zakupowego m.in. poprzez: monitorowanie rynku, budowanie relacji z potencjalnymi wykonawcami, współudział w opracowywaniu optymalnych standardów technicznych, podejmowanie działań dla maksymalizacji konkurencyjności, dobór optymalnego trybu dla postępowań zakupowych,
- Komunikacja z zagranicznymi oraz krajowymi dostawcami produktu,
- Monitoring terminowości i jakości dostaw oraz wyjaśnianie pojawiających się nieścisłości.
Wymagania
- Min. 3-letnie doświadczenie na podobnych stanowiskach, gdzie kandydat był odpowiedzialny za dobór, wyszukanie i negocjacje warunków handlowych, mile widziana osoba z doświadczeniem powiązanym z przestrzenią biurową lub publiczną,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2 (w mowie i piśmie),
- Biegła obsługa komputera, programów biurowych,
- Samodzielność i przedsiębiorczość w działaniu oraz proaktywna postawa w życiu i pracy,
- Umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów,
- Umiejętność autoprezentacji.
Oferujemy
-
Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie (zobacz, gdzie możesz pracować: https://www.youtube.com/watch?v=tNgBjW5fyy8),
-
Stabilne zatrudnienie w innowacyjnej firmie, z wyjątkowymi rozwiązaniami (zobacz nasz opatentowany produkt Stand Up: https://youtu.be/1WcT1yk92oU),
-
Możliwość współtworzenia jeszcze bardziej przemyślanych rozwiązań dla klientów (sieci sprzedaży i klientów końcowych),
- Możliwość wprowadzania w życie naszej misji w zakresie rozwiązań uzupełniających.