WITTCHEN S.A. to lider na rynku ekskluzywnych produktów skórzanych. Firma rodzinna notowana na GPW. W chwili obecnej w związku z rozwojem poszukujemy dynamicznej, konsekwentnej w działaniu, nastawionej na sukces osoby, która dołączy do naszego zespołu i wspólnie z nami będzie realizować naszą misję:
,,Twórcze i eleganckie budowanie marki WITTCHEN przez ludzi dla ludzi”.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Zakres zadań:
• sprawna koordynacja procesu zakupowego w ramach podległego asortymentu
• efektywna współpraca i negocjacje z dostawcami
• monitorowanie rynku pod względem trendów
• przygotowywanie analiz danych sprzedaży i zakupów powierzonych produktów
• optymalizowanie poziomu zapasów
• tworzenie strategii promocyjnej w zakresie kategorii produktowej
• współpraca przy tworzeniu budżetu zakupów
• współpraca z działem Kontroli Jakości
Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• możliwość rozwoju
• pracę na samodzielnym stanowisku
• pracę w miłym i zgranym zespole
• bezpłatny parking dla pracowników lub dojazd firmowym busem z Metra Młociny
• dofinansowaną prywatną opiekę medyczną w Enel-Med
• dofinansowaną kartę sportowo-rekreacyjną MultiSport oraz zniżki na firmowe produkty
Wymagania:
• min. 3 lata doświadczenia w dziale Zakupów lub Produktu, mile widziane w branży retail
• znajomość j. angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację mailową i telefoniczną
• doświadczenie we współpracy z dostawcami
• dobra znajomość Excela i praktyczne doświadczenie w tworzeniu analiz sprzedażowych
• wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne
• rzetelność i wysokie zdolności analityczne
• zainteresowanie branżą fashion