CEMEX to globalny lider w branży materiałów budowlanych. Od ponad 100 lat dostarczamy wysokiej jakości produkty i usługi naszym klientom i społecznościom na całym świecie.
CEMEX Polska należy do czołówki krajowych producentów cementu, betonu i kruszyw oraz do grona liderów zrównoważonego rozwoju. W naszych zakładach produkcyjnych oraz w biurze korporacyjnym w Warszawie zatrudniamy blisko 1200 osób.
Aktualnie poszukujemy Kandydatów / Kandydatki do pracy na stanowisku:
- Przygotowywanie dokumentacji pod zapytania ofertowego zgodnie z procedurami zakupowymi firmy
- Doświadczenie w kontraktowaniu zakupu usług i części zamiennych
- Poszukiwanie, ocena i selekcja dostawców
- Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami
- Sporządzanie zestawień i analiz ofert, przedstawianie rekomendacji wyboru
- Stała współpraca z dostawcami w zakresie nadzorowania poprawności stosowanych warunków handlowych i cenowych, jakości kupowanych usług i towarów, terminowości wykonywanych zleceń
- Współpraca z działem prawnym, przygotowywanie i negocjacje zapisów umów handlowych
- Wdrażanie długofalowych strategii działania dla zarządzanych kategorii zakupowych
- Śledzenie trendów rynkowych materiałów i usług w powierzonych obszarach, analizowanie dynamiki cen w podległych kategoriach zakupowych
- Tworzenie, archiwizacja i zarządzanie niezbędną dokumentacją zakupową oraz prowadzenie i aktualizowanie bazy dostawców
- Analiza rynku i wyszukiwanie potencjalnych dostawców
- Udokumentowane wyższe wykształcenie ekonomiczne
- Mile widziana działalność w organizacjach studenckich/pozarządowych, praca społeczna
- Bardzo dobra znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
- Bardzo dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office
- Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem
- Umiejętności komunikacyjne, zdolność organizacji pracy własnej
- Samodzielność i inicjatywa w realizacji powierzonych zadań
- Ambicja, orientacja na cel i gotowość do podejmowania wyzwań
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
- Gotowość do odbywania krajowych podróży służbowych
- Zaangażowanie i aktywność w działaniu
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
- Mobilność oraz dyspozycyjność
- Pracę w przyjaznym zespole, w którym ceni się twórcze myślenie, dzielenie się wiedzą i doświadczeniami
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia w różnych obszarach biznesu
- Szansę rozwoju kariery w polskiej organizacji i międzynarodowych strukturach CEMEX
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Konkurencyjne wynagrodzenie, rozbudowane benefity i programy dla pracowników
Oferta skierowana jest również do Kandydatów/ek z orzeczoną niepełnosprawnością. Aplikując na to stanowisko, masz pewność, że będziesz oceniany/a wyłącznie na podstawie swoich kompetencji.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania