CEMEX to globalny lider w branży materiałów budowlanych. Od ponad 100 lat dostarczamy wysokiej jakości produkty i usługi naszym klientom i społecznościom na całym świecie.
CEMEX Polska należy do czołówki krajowych producentów cementu, betonu i kruszyw oraz do grona liderów zrównoważonego rozwoju. W naszych zakładach produkcyjnych oraz w biurze korporacyjnym w Warszawie zatrudniamy blisko 1200 osób.
Aktualnie poszukujemy Kandydatów / Kandydatki do pracy na stanowisku:
Obszar działania: Rudniki k. Częstochowy (gmina Rędziny woj. śląskie)
- Efektywne poszukiwanie najbardziej korzystnych cenowo i jakościowo ofert narzędzi/maszyn/usług potrzebnych do realizacji projektu rozbudowy Zakładu w Rudnikach
- Prowadzenie negocjacji i przetargów z dostawcami
- Koordynacja przebiegu procesów zakupowych (m.in. kwestii negocjacyjnych, kosztowych, ustalanie oraz finalizowanie warunków umów z dostawcami)
- Odpowiedzialność za realizacje polityki zamówień zakupowych, programów i procedur wewnętrznych CEMEX
- Ocena dostawców i weryfikacja zgodności norm jakościowych CEMEX dostarczonych materiałów
- Współpraca z zespołem projektu inwestycyjnego CAPEX w Polsce i za granicą
- Umowa na czas trwania projektu do czerwca 2018
- Min. 2-3 letnie doświadczenie na stanowisku Specjalisty ds. Zakupów (w obszarze technicznym) lub na stanowisku Inżynieryjnym
- Wykształcenie wyższe preferowane kierunki inżynieryjne/techniczne
- Podstawowa wiedza techniczna/inżynieryjna zakresu urządzeń produkcyjnych
- Min. komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Możliwość podjęcia pracy od najpóźniej sierpnia 2016
- Nastawienie na realizację zadań i osiąganie wyznaczonych celów
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
- Zaawansowane umiejętności negocjacyjne
- Zdolność do podejmowania trafnych decyzji i dostarczania wyników na czas
- Umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
- Pracę w przyjaznym zespole, w którym ceni się twórcze myślenie, dzielenie się wiedzą i doświadczeniami
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia w różnych obszarach biznesu
- Szansę rozwoju kariery w polskiej organizacji i międzynarodowych strukturach CEMEX
- Konkurencyjne wynagrodzenie, rozbudowane benefity i programy dla pracowników
- Umowa na czas trwania projektu do czerwca 2018
- Zatrudnienie na podstawie umowy zewnętrzną (własna działalność lub agencja pracy)
Oferta skierowana jest również do Kandydatów/ek z orzeczoną niepełnosprawnością. Aplikując na to stanowisko, masz pewność, że będziesz oceniany/a wyłącznie na podstawie swoich kompetencji.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania