Grupa Meyer Logistik (założona w 1949 roku) z ponad
1800 pracownikami jest jedną z przodujących spółek
na terenie Europy w zakresie zarządzania łańcuchem
dostaw dla największych producentów z zakresu syste-
mu gastronomicznego i handlu żywnością. Nasza
działalność opiera się na zakupie i sprzedaży towarów
we własnym imieniu, a także zapewnienia rozwiązań
w pełnym spektrum dystrybucji i logistyki. W związku
z ekspansją na teren Rzeczpospolitej Polskiej na
przełomie kwietnia i maja 2014 mamy przyjemność
zaoferowania państwu następującego stanowiska na
terenie Warszawy:
- Całkowity stan towarów na magazynie, w tym artykułów spożywczych, promocyjny, opakunkowych i tekstylnych
- Odpowiedni stan i dostępność artykułów w 3 magazynach na terenie kraju
- współpracę z pozostałymi jednostkami operacyjnymi i strategicznymi w celu uproszczenia i ulepszenia istniejących procesów, a także w celu zapewnienia optymalnego przepływu towarowo-gotówkowego
- Wprowadzenie mechanizmów kontrolnych w celach statystycznych
- Kontakt z klientami i dostawcami, organizowanie dostaw i zakup towarów
- Planowanie stanu magazynowego i archiwizację
- Wykształcenia średniego lub wyższego, najlepiej w zakresie ekonomii lub logistyki
- Doświadczenia z zakresu zakupu i sprzedaży towarów na skalę hurtową, planowania zapasów i opracowywania statystyk
- Odpowiedzialności i gotowości do podejmowania samodzielnych decyzji
- Komunikatywności i wysokiej kultury osobistej
- Dyspozycyjności i zaangażowania
- Bardzo dobrej znajomości języka Angielskiego, znajomość języka niemieckiego mile widziana
- Bardzo dobrej znajomości pakietu Office, a także doświadczenie w pracy z systemem biznesowym (np. SAP)
Oferujemy prace w szybko rozwijającej się, międzynarodowej firmie. Interesujący i zróżnicowany zakres
obowiązków. Oferujemy także odpowiednie do zakresu obowiązków wynagrodzenie, wyjątkowy klimat
pracy w wysoce zmotywowanym zespole pracowników jak i umowę o pracę z pełnym pakietem socjalnym.