![](/img/firma/templates/181027/24125/alma_top.jpg)
ALMA MARKET S.A. to notowana na giełdzie spółka, posiadająca sieć delikatesów oferujących, między innymi, produkty segmentu superpremium.
Obecnie poszukujemy Kandydatów do pracy w Krakowie, na stanowisko:
/branża: wina/
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
-
poszukiwanie nowych i alternatywnych dostawców asortymentu win,
-
dobór towarów zapewniający maksymalne dopasowanie ich rodzaju do potrzeb klientów (przyjmowanie ofert, analiza asortymentu),
-
negocjowanie cen i innych warunków dostaw z kontrahentami i producentami, przygotowywanie umów oraz nadzór nad ich realizacją (zmiany, kontrola cen),
-
zarządzanie procesem zakupowym, bieżącą realizację zamówień towarowych, kierowanie dostawami, ocenę i kontrolę rozwoju współpracy z dostawcami.
Wymagania:
-
min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
-
bardzo dobra znajomość rynku win /asortyment, dostawcy, itp./,
-
mile widziane umiejętności sommelierskie,
-
wysoki poziom zdolności negocjacyjnych i interpersonalnych,
-
b. dobra znajomość jęz. angielskiego, znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem,
-
wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne, towaroznawstwo, technologia żywności),
-
umiejętność obsługi pakietu MS Office,
-
prawo jazdy kat. B, gotowość do odbywania częstych podróży służbowych.
Firma oferuje: możliwość rozwoju i awansu zawodowego, atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników pracy.