Specjalista ds. zakupów technicznych
Zakres obowiązków:
- realizowanie wszystkich etapów procesu zakupów materiałów i usług (ofertowanie, negocjowanie, zamawianie/przygotowywanie umowy, nadzór nad realizacją zamówienia/umowy od strony handlowej i terminowości dostaw, dokumentowanie procesu zakupowego)
- utrzymywanie relacji z obecnymi oraz aktywne poszukiwanie nowych dostawców
- optymalizacja całkowitego kosztu kupowanych materiałów i usług, prowadzenie negocjacji zakupowych
- raportowanie wyników procesu zakupowego
- analizowanie rynku dostawców
Nasze wymagania:
- min. 3 lata doświadczenia w prowadzeniu procesów zakupowych branży technicznej
- praktyczna znajomość pakietu MS Office, w szczególności b. dobra znajomość Ms Excel
- umiejętność poszukiwania rozwiązań problemów
- orientacja biznesowa
To oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie z długoletnimi tradycjami
- indywidualnie opracowana ścieżka rozwoju, a także podwyższanie kompetencji poprzez realizację ambitnych zadań
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- rynkowe wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji i uzyskiwanych wyników pracy
- pakiet benefitów (prywatne ubezpieczenie medyczne, dofinansowanie zajęć sportowych/kultury)
Bilfinger Industrial Services Polska Sp. z o.o. jest dostawcą usług kompleksowego utrzymania ruchu, remontów, projektów inwestycyjnych i modernizacyjnych. Nasze usługi realizujemy w branżach: mechanicznej, elektrycznej i AKPIA, obmurzy ogniotrwałych, izolacji termicznych, rusztowań i usług diagnostycznych.
Poznaj
Bilfinger Industrial Services Polska Sp. z o.o.
Bilfinger Industrial Services Polska Sp. z o.o. jest dostawcą usług kompleksowego utrzymania ruchu, remontów, projektów inwestycyjnych i modernizacyjnych. Nasze usługi realizujemy w branżach: mechanicznej, elektrycznej i AKPiA, obmurzy ogniotrwałych, izolacji termicznych, rusztowań i usług diagnostycznych.