Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów inwestycyjnych zgodnie z polityką zakupową spółki; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
4 dni
Twoje zadania. Składanie zamówień w systemie ERP i bieżąca kontrola realizacji zamówień do dostawców; Zapewnienie terminowości dostaw i kontrola ich zgodności z zapisami umownymi; Raportowanie poziomu zaawansowania realizacji dostaw; Proaktywna współpraca z innymi uczestnikami projektu...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Opis stanowiska: Pomoc w negocjacjach warunków zamówień z dostawcami; Pomoc w przygotowywaniu planów zakupów; Analiza konkurencji; Monitorowanie rynku; Wprowadzanie danych do systemów i weryfikacja poprawności danych; Przygotowywanie logistyki; Sprawdzanie dokumentów; Przygotowywanie ofert...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
Twoje zadania na stanowisku: Przygotowywanie dokumentacji pod zapytania ofertowe zgodnie z procedurami zakupowymi firmy; Analiza rynku i wyszukiwanie potencjalnych Dostawców; Sporządzanie zestawień i analiz ofert; Generowanie zamówień zakupu; Administracyjna obsługa procesów zakupowych;...
Opis stanowiska: Prowadzenie postępowań zakupowych na materiały, usługi i podwykonawstwo zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie uregulowaniami w Spółce; Monitorowanie terminów dostaw zamówionych materiałów i urządzeń; Weryfikacja faktur pod względem spełnienia warunków handlowych...
Opis zadań na stanowisku: Procesowanie wniosków zakupowych i zamówień do dostawców Weryfikacja faktur zakupowych Aktualizacja danych w systemie zakupowym Uzupełnianie i aktualizacja danych podstawowych w systemie zakupowym Tworzenie raportów, analiz oraz udział w optymalizacji procesów
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie procesów zakupowych w firmie, importem, negocjowanie warunków z dostawcami oraz zapewnienie ciągłości dostaw niezbędnych produktów i materiałów przy jednoczesnym dbaniu o optymalizację kosztów i jakość zamawianych...
LoboHR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników.
Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy technologicznej, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. zakupów technicznych
Miejsce pracy:Koszalin, Szczecin
Zakres obowiązków:
Zamawianie materiałów technicznych oraz części
Negocjowanie cen, warunków płatności oraz terminów dostaw z dostawcami,
Poszukiwanie nowych dostawców oraz budowanie relacji z obecnymi dostawcami
Monitorowanie i doskonalenie procesów zakupowych
Współpraca z działami projektowymi oraz z magazynem,
Wspieranie procesu administracyjnego - weryfikacja faktur i zamówień oraz dokumentów dostaw,
Wymagania:
Wykształcenie wyższe (mile widziane Inżynieria Materiałowa, Mechanika lub pokrewne)
Minimum 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej
Dobra znajomość języka angielskiego,
Umiejętność czytania rysunków technicznych,
Bardzo dobra znajomość pakietu Office
Doświadczenie w pracy z systemami ERP - będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
Stabilne zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem świadczeń socjalnych,
Dofinansowanie dojazdów do pracy,
Duże możliwości rozwoju zarówno w obrębie zespołu i jak globalnych struktur firmy
Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów inwestycyjnych zgodnie z polityką zakupową spółki; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
4 dni
Twoje zadania. Składanie zamówień w systemie ERP i bieżąca kontrola realizacji zamówień do dostawców; Zapewnienie terminowości dostaw i kontrola ich zgodności z zapisami umownymi; Raportowanie poziomu zaawansowania realizacji dostaw; Proaktywna współpraca z innymi uczestnikami projektu...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Opis stanowiska: Pomoc w negocjacjach warunków zamówień z dostawcami; Pomoc w przygotowywaniu planów zakupów; Analiza konkurencji; Monitorowanie rynku; Wprowadzanie danych do systemów i weryfikacja poprawności danych; Przygotowywanie logistyki; Sprawdzanie dokumentów; Przygotowywanie ofert...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
Your tasks. Active contribution to development and implementation of Sourcing strategies Cooperating with suppliers and internal stakeholders, participation in cross-funcional projects, bulding and develop strong mutual beneficial partnerships in order to fullfill the overall procurement targets...
Twoje zadania na stanowisku: Przygotowywanie dokumentacji pod zapytania ofertowe zgodnie z procedurami zakupowymi firmy; Analiza rynku i wyszukiwanie potencjalnych Dostawców; Sporządzanie zestawień i analiz ofert; Generowanie zamówień zakupu; Administracyjna obsługa procesów zakupowych;...
Opis stanowiska: Prowadzenie postępowań zakupowych na materiały, usługi i podwykonawstwo zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie uregulowaniami w Spółce; Monitorowanie terminów dostaw zamówionych materiałów i urządzeń; Weryfikacja faktur pod względem spełnienia warunków handlowych...
Opis zadań na stanowisku: Procesowanie wniosków zakupowych i zamówień do dostawców Weryfikacja faktur zakupowych Aktualizacja danych w systemie zakupowym Uzupełnianie i aktualizacja danych podstawowych w systemie zakupowym Tworzenie raportów, analiz oraz udział w optymalizacji procesów
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie procesów zakupowych w firmie, importem, negocjowanie warunków z dostawcami oraz zapewnienie ciągłości dostaw niezbędnych produktów i materiałów przy jednoczesnym dbaniu o optymalizację kosztów i jakość zamawianych...