Zakres obowiązków: Efektywne zarządzanie daną kategorią zakupową i portfolio obecnych dostawców. Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Weryfikacja i ocena obecnych dostawców, umów oraz zasad współpracy. Negocjowanie warunków handlowych....
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
7 dni
Twój zakres obowiązków: udział w negocjacjach warunków handlowych surowców i komponentów foteli i krzeseł; wyszukiwanie alternatyw i nowości produktowych komponentów foteli i krzeseł; udział w wycenach projektowych i nowych wdrożeniach; współpraca z innymi działami departamentów...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
7 dni
Twój zakres obowiązków: udział w negocjacjach warunków handlowych materiałów, dóbr i usług pośrednio produkcyjnych; poszukiwanie alternatyw i nowości w zakresie materiałów, dóbr i usług pośrednio produkcyjnych; współpraca z innymi działami departamentów krajowych; współpraca z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
11 godz.
Analiza Rynkowa: Monitorowanie trendów rynkowych, analiza konkurencji oraz identyfikacja potencjalnych dostawców. Negocjacje: Prowadzenie negocjacji z dostawcami w celu uzyskania najlepszych warunków handlowych. Zarządzanie Asortymentem: Planowanie i realizacja zamówień zgodnie z potrzebami...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Analiza procesów budowlanych (w tym kalkulacja, zakupy, controlling i sprzedaż). Utrzymanie i aktualizacja katalogu zasobów wykorzystywanych w kalkulacji. Przygotowywanie budżetów/prognozy wyników finansowych na prowadzonych robotach. Przygotowanie i analiza kosztów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Analiza procesów budowlanych; Utrzymanie i aktualizacja katalogu zasobów wykorzystywanych w kalkulacji; Przygotowywanie budżetów / prognozy wyników finansowych; Przygotowanie i analiza kosztów;
Zakres obowiązków Rozwijanie i pielęgnowanie długoterminowych relacji z kluczowymi klientami, zapewniając ich satysfakcję i lojalność. Identyfikowanie i realizowanie nowych możliwości biznesowych w ramach istniejących kont oraz potencjalnych nowych klientów. Prowadzenie negocjacji i...
Opis stanowiska: Kierowanie procesami zakupowymi na materiały, usługi i podwykonawstwo zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie uregulowaniami w Spółce; Przygotowanie oraz weryfikacja umów na realizowane zakupy oraz usługi; Monitorowanie terminów dostaw zamówionych materiałów i...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
5 dni
This unique role combines the responsibilities of Business Development with procurement management, focusing on technical purchasing for maintenance, spare parts, services, and waste management. The ideal candidate will be responsible for developing and executing procurement strategies, leading a...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za analizę procesów zakupowych, monitorowanie wydajności dostawców oraz wspieranie zespołu zakupowego w podejmowaniu strategicznych decyzji. Twój zakres obowiązków: Analiza i monitorowanie efektywności procesów zakupowych. Praca z bazami...
LoboHR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników.
Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy technologicznej, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. zakupów technicznych
Miejsce pracy:Rzeszów, Krosno
Zakres obowiązków:
Zamawianie materiałów technicznych oraz części
Negocjowanie cen, warunków płatności oraz terminów dostaw z dostawcami,
Poszukiwanie nowych dostawców oraz budowanie relacji z obecnymi dostawcami
Monitorowanie i doskonalenie procesów zakupowych
Współpraca z działami projektowymi oraz z magazynem,
Wspieranie procesu administracyjnego - weryfikacja faktur i zamówień oraz dokumentów dostaw,
Wymagania:
Wykształcenie wyższe (mile widziane Inżynieria Materiałowa, Mechanika lub pokrewne)
Minimum 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej
Dobra znajomość języka angielskiego,
Umiejętność czytania rysunków technicznych,
Bardzo dobra znajomość pakietu Office
Doświadczenie w pracy z systemami ERP - będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
Stabilne zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem świadczeń socjalnych,
Dofinansowanie dojazdów do pracy,
Duże możliwości rozwoju zarówno w obrębie zespołu i jak globalnych struktur firmy
Zakres obowiązków: Efektywne zarządzanie daną kategorią zakupową i portfolio obecnych dostawców. Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Weryfikacja i ocena obecnych dostawców, umów oraz zasad współpracy. Negocjowanie warunków handlowych....
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
7 dni
Twój zakres obowiązków: udział w negocjacjach warunków handlowych surowców i komponentów foteli i krzeseł; wyszukiwanie alternatyw i nowości produktowych komponentów foteli i krzeseł; udział w wycenach projektowych i nowych wdrożeniach; współpraca z innymi działami departamentów...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
7 dni
Twój zakres obowiązków: udział w negocjacjach warunków handlowych materiałów, dóbr i usług pośrednio produkcyjnych; poszukiwanie alternatyw i nowości w zakresie materiałów, dóbr i usług pośrednio produkcyjnych; współpraca z innymi działami departamentów krajowych; współpraca z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
11 godz.
Analiza Rynkowa: Monitorowanie trendów rynkowych, analiza konkurencji oraz identyfikacja potencjalnych dostawców. Negocjacje: Prowadzenie negocjacji z dostawcami w celu uzyskania najlepszych warunków handlowych. Zarządzanie Asortymentem: Planowanie i realizacja zamówień zgodnie z potrzebami...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Analiza procesów budowlanych (w tym kalkulacja, zakupy, controlling i sprzedaż). Utrzymanie i aktualizacja katalogu zasobów wykorzystywanych w kalkulacji. Przygotowywanie budżetów/prognozy wyników finansowych na prowadzonych robotach. Przygotowanie i analiza kosztów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Analiza procesów budowlanych; Utrzymanie i aktualizacja katalogu zasobów wykorzystywanych w kalkulacji; Przygotowywanie budżetów / prognozy wyników finansowych; Przygotowanie i analiza kosztów;
Zakres obowiązków Rozwijanie i pielęgnowanie długoterminowych relacji z kluczowymi klientami, zapewniając ich satysfakcję i lojalność. Identyfikowanie i realizowanie nowych możliwości biznesowych w ramach istniejących kont oraz potencjalnych nowych klientów. Prowadzenie negocjacji i...
Opis stanowiska: Kierowanie procesami zakupowymi na materiały, usługi i podwykonawstwo zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie uregulowaniami w Spółce; Przygotowanie oraz weryfikacja umów na realizowane zakupy oraz usługi; Monitorowanie terminów dostaw zamówionych materiałów i...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
5 dni
This unique role combines the responsibilities of Business Development with procurement management, focusing on technical purchasing for maintenance, spare parts, services, and waste management. The ideal candidate will be responsible for developing and executing procurement strategies, leading a...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za analizę procesów zakupowych, monitorowanie wydajności dostawców oraz wspieranie zespołu zakupowego w podejmowaniu strategicznych decyzji. Twój zakres obowiązków: Analiza i monitorowanie efektywności procesów zakupowych. Praca z bazami...