LSJ HR Group jest wiodącą polską firmą w branży rekrutacji i doradztwa personalnego. Powstała w 2002 r. w Szczecinie. Wspiera polskich oraz zagranicznych partnerów w zakresie: rekrutacji i selekcji pracowników, doradztwa personalnego, pracy tymczasowej, usług outsourcingowych, szkoleń biznesowych, zawodowych, językowych,badania kompetencji, oraz tworzenia strategii personalnych. Dzięki wnikliwej znajomości branży i specyfiki rynków pracy, w których się poruszamy, profesjonalizmowi zespołu oraz uczciwym i przejrzystym zasadom współpracy z kontrahentami jesteśmy niezwykle skuteczni. Naszym priorytetem jest zaufanie klientów, transparentne zasady współpracy. Potwierdzeniem naszego profesjonalizmu są liczne referencje od polskich i zagranicznych firm oraz partnerstwo znaczących instytucji i uczelni regionu.
Dla naszego klienta, znanej na całym świecie firmy produkcyjnej prowadzimy obecnie proces rekrutacji do nowo powstającego działu zakupów.
Poszukujemy osób gotowych na wyzwanie, chętnych aby tworzyć nową jakość i budować oddział zupełnie od podstaw, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:
Miejsce pracy – Goleniów lub Szczecin, Zachodniopomorskie
Zakres obowiązków:
- Odpowiedzialność za zakupy komponentów do produkcji, części maszyn i materiałów, elementów używanych na terenie fabryki
- Kontrola jakości dostarczanych komponentów
- Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie
- Monitorowanie i kontrola kontraktów podpisanych z dostawcami
- Zgłaszanie reklamacji do dostawców
- Dbałość o terminowość i jakość dostaw
- Współpraca z zagranicznym oddziałem firmy w celu ustalania strategii zakupowej, kontraktów, planów
- Współpraca z oddziałem produkcji, logistyki
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne związane z zarządzaniem i inżynierią produkcji lub pokrewne
- Umiejętność czytania i rozumienia rysunków technicznych
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – min 2 lata
- Dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikacje
- Dobra znajomość obsługi komputera, w tym doświadczenie w pracy z systemem ERP (mile widziane Navision)
- Umiejętność pracy w międzynarodowym środowisku,
- Świadomość kosztów, umiejętność generowania oszczędności, zainteresowanie produkcją, samodzielność i wielozadaniowość
Oferta:
- Atrakcyjne warunki pracy i wynagrodzenia, wraz z pakietem socjalnym
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Ciekawą i samodzielną pracę w międzynarodowy, prężnie rozwijającym się środowisku