Zajmujemy się kompleksową obsługą inwestycji w zakresie montażu aparatury kontrolno-pomiarowej, instalacji elektrycznych oraz zasilania awaryjnego. Na budowach elektrowni, rafinerii, terminalach LNG i innych obiektach przemysłowych zatrudniamy od 100 do kilkuset pracowników w całej Europie. Oferujemy ciekawe i dynamiczne miejsce pracy, w którym Pracownicy mają zapewnioną możliwość stałego rozwoju zawodowego. Międzynarodowe środowisko zapewnia dostęp do najlepszych praktyk i nowoczesnych technologii, stąd też biegła komunikacja w języku angielskim jest bezwzględnie wymagana.
Jeżeli jesteś osobą otwartą na zmiany, potrafiącą z pasją realizować swoje cele i lubiącą pracować w zespole, to jesteśmy firmą dla Ciebie. Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- opracowanie zapytań ofertowych do dostawców,
- analizę ofert cenowych, warunków dostaw i terminów dostaw,
- negocjowanie ogólnych warunków dostaw z wybranymi kontrahentami,
- nadzór nad realizacją procesu dostaw zgodnie z planem zakupów i złożonymi zamówieniami,
- kontakt z dostawcami w celu zapewnienia wymaganej dokumentacji materiałowej,
- reklamowanie towarów i usług,
- prowadzenie rejestrów dostawców i towarów,
- Minimum rocznego doświadczenia w dziale zakupów
- wykształcenia wyższego technicznego
- bardzo dobrej znajomości branży elektrycznej,
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
- znajomości systemów kontroli jakości.
- zdolności organizacyjne,
- umiejętność pracy w zespole,
- sumienność, punktualność i niezawodność;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- kreatywność, chęć podejmowania wyzwań oraz wykazywanie inicjatywy;
- dyspozycyjność i elastyczność.
- atrakcyjne warunki finansowe,
- umowę o pracę,
- niezbędne narzędzia pracy,
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, w międzynarodowym środowisku,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.