LSJ HR Group jest wiodącą polską firmą w branży rekrutacji i doradztwa personalnego. Powstała w 2002 r. w Szczecinie. Wspiera polskich oraz zagranicznych partnerów w zakresie: rekrutacji i selekcji pracowników, doradztwa personalnego, pracy tymczasowej, usług outsourcingowych, szkoleń biznesowych, zawodowych, językowych,badania kompetencji, oraz tworzenia strategii personalnych. Dzięki wnikliwej znajomości branży i specyfiki rynków pracy, w których się poruszamy, profesjonalizmowi zespołu oraz uczciwym i przejrzystym zasadom współpracy z kontrahentami jesteśmy niezwykle skuteczni. Naszym priorytetem jest zaufanie klientów, transparentne zasady współpracy. Potwierdzeniem naszego profesjonalizmu są liczne referencje od polskich i zagranicznych firm oraz partnerstwo znaczących instytucji i uczelni regionu.
Zakres obowiązków:
- Realizacja oraz rozwijanie strategii zakupowej,
- Ocena możliwości znalezienia alternatywnych źródeł dostaw oraz aktywne poszukiwanie dostawców strategicznych w zakresie strategicznych komponentów przeznaczonych do bieżącej realizacji planów produkcyjnych oraz przyszłych projektów
- Realizacja procesu kwalifikacji dostaw – sporządzanie okresowej oceny głównych dostawców, audyty u dostawców, nominowanie nowych dostawców
- Spotkania i negocjacje z dostawcami w zakresie warunków dostaw, poziomu cen i realizacji pozostałych warunków współpracy zapisanych w umowach handlowych
- Tworzenie bazy dostawców i komponentów
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne lub logistyczne
- Wiedza zawodowa w obszarze zakupów strategicznych
- Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie bezpośrednio przez pracodawcę
- Możliwość szybkiego awansu na stanowisko Sourcing Managera
- Przyjazną atmosferę pracy
Kontakt: Magda Dziechciowska tel: 508 144 900