Specjalista ds. Zakupów Środków Trwałych
Miejsce pracy: Warszawa
Podstawowe zadania i obowiązki:
- Kompleksowe prowadzenie procesów zakupowych środków trwałych;
- Efektywne i samodzielne zarządzanie procesem zakupowym, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wewnętrznymi regulacjami i założeniami biznesowymi;
- Współpraca z działami technicznymi w celu zdefiniowania najbardziej efektywnych parametrów kupowanych maszyn i urządzeń;
- Weryfikacja i negocjowanie zapisów w umowach zakupów;
- Analiza rynku i rozbudowa bazy dostawców oraz utrzymywanie i rozwój relacji biznesowych z preferowanymi dostawcami w obszarze zakupowym środków trwałych;
- Aktywna współpraca z zespołami zaangażowanymi w proces m.in: technologia, R&D, księgowość, controlling;
- Przygotowywanie raportów i zestawień zarządczych na temat prowadzonych inwestycji;
- Koordynacja procesów reklamacyjnych.
Wymagania oczekiwane:
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu negocjacji zakupów technicznych w firmie produkcyjnej;
- znajomość zagadnień związanych z negocjowaniem i redagowaniem umów handlowych;
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2;
- Znajomość programu Word, Excel, PowerPoint oraz systemów ERP/MRP;
- Znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem projektami inwestycyjnymi posiadanie kwalifikacji Project Management będzie dodatkowym atutem;
- Wiedza techniczna będzie dodatkowym atutem;
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i silna motywacja do osiągnięcia celów biznesowych firmy;
- Gotowości do odbywania podróży służbowych.
Oferujemy:
- Odpowiedzialne, eksponowane stanowisko w ramach struktur firmy;
- Prowadzenia strategicznych zakupów inwestycyjnych;
- Umowę o pracę w stabilnej firmie z ugruntowaną pozycją na rynku;
- Realną możliwość rozwoju zawodowego i przyjazne środowisko pracy.