O nas:
LIUGONG DRESSTA MACHINERY Sp. z o. o.
Jesteśmy uznanym producentem sprzętu budowlanego. W Polsce projektujemy oraz produkujemy maszyny budowlane, które znajdują odbiorców na wszystkich kontynentach. Nasze działania marketingowe oraz posprzedażowe mają zasięg globalny. Nasza oferta zawiera kompletną linię produkcji światowej klasy maszyn, oferowanych tylko przez wybrane firmy w branży. Nasza międzynarodowa sieć dystrybucji gwarantuje profesjonalną sprzedaż oraz obsługę klienta.
Specjalista ds. Zakupów (Sourcing Specialist)
Miejsce pracy: Stalowa Wola
Bezpośredni przełożony: Dyrektor Departamentu Zakupów
Miejsce pracy: Stalowa Wola
Wymiar czasu pracy: Pełny etat
Poziom stanowiska: Specjalista
Start: od zaraz
Ilość wakatów: 2
Najważniejsze kwalifikacje, aby skutecznie realizować zadania:
- wykształcenie wyższe (mile widziane techniczne);
- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w branży produkcyjnej (mile widziana branża maszyn budowlanych);
- umiejętność rozumienia i interpretowania umów z klientami;
- doświadczenie w procesie kwalifikowania dostawców;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego – poziom B2;
- znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
- znajomość technik negocjacji.
Mile widziane:
- znajomość obsługi programu SAP;
- umiejętność analitycznego myślenia, dokładność.
W zamian zaoferujemy Ci:
- międzynarodowe środowisko pracy, w którym będziesz miał okazję spotykać na co dzień inspirujących ludzi;
- możliwość zdobycia doświadczenia w globalnej firmie z rozpoznawalną na cały świat marką;
- pakiet socjalny;
- merytoryczne wsparcie w pierwszych miesiącach pracy;
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Codzienne obowiązki:
- rozwijanie bazy dostawców dla przydzielonej kategorii w celu zapewnienia najwyższej jakości surowców, towarów lub usług po najlepszych możliwych cenach;
- poszukiwanie możliwości i wdrażanie działań w celu osiągnięcia opłacalności i wydajności;
- stałe badanie globalnego rynku potencjalnych dostawców;
- przygotowywanie analizy kosztów;
- maksymalizacja wydajności dostawców;
- prowadzenie negocjacji z obecnymi i potencjalnymi dostawcami dla osiągnięcia celów w zakresie jakości, gwarancji i kosztów;
- klasyfikowanie dostawców według wewnętrznych procedur;
- zajmowanie się wnioskami, wycenami, ofertami;
- ocena obecnych i potencjalnych dostawców we współpracy z Departamentem Jakości;
- tworzenie i utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi i potencjalnymi dostawcami oraz klientami.