Firma Devonshire powstała w 2001 roku i specjalizuje się w prowadzeniu kompleksowych projektów rekrutacyjnych, które obejmują wszystkie jednostki biznesowe Klienta.
Nasze biura, zlokalizowane w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie, skutecznie pomagają Klientom przezwyciężać nawet najtrudniejsze wyzwania rekrutacyjne.
Jesteśmy częścią DEVONSHIRE INVESTMENT GROUP – spółki działającej na rynku szeroko rozumianych usług HR, Rekrutacji i Outsourcingu IT.
Jeżeli chcesz w codziennej pracy odpowiadać za samodzielne zarządzanie kategorią IT, masz już doświadczenie w tym obszarze, także w zakresie kreowania strategii zakupowej, jesteś osobą proaktywną, która cechuje się inicjatywą i nie boi się poszukiwania niestandardowych rozwiązań, analizowanie danych i poszukiwanie rozwiązań optymalizacyjnych są częścią Twojej codziennej pracy, łatwo nawiązujesz relacje z dostawcami i wewnętrznym klientem, a do tego komunikacja w języku angielskim i praca w międzynarodowym środowisku są elementem Twojej aktualnej pracy - aplikuj, czekamy właśnie na Ciebie!
Nasz klient - międzynarodowa organizacja, oferująca szeroką gamę nowoczesnych produktów i usług w różnych dziedziach przemysłu i infrastruktury, chętnie pozna Twoje doświadczenie i porozmawia o wspólnej przyszłości!
- doświadczenie w obszarze zakupów (min. 3-4 lata), w tym doświadczenie w obszarze procesów zakupowych kategorii IT
- doświadczenie w realizacji zakupów technicznych, w szczególności w negocjacjach umów, wyborze dostawców, zarządzaniu kontraktami
- płynną znajomość języka angielskiego
- doświadczenie w zarządzaniu relacjami z dostawcami
- doświadczenie w międzynarodowej organizacji
- samodzielność w działaniu
- proaktywną postawę i inicjatywę w działaniu
- możliwości rozwoju w międzynarodowym środowisku
- możliwość tworzenia i rozwijania strategii zakupowej
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę i pakiet benefitów