Naszym klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna z branży Automotive (New Electric Vehicle production start up project ) Międzynarodowy Koncern Motoryzacyjny poszukuje obecnie kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Zakupów - Inżynier ds. Zakupów - start up EV factory in Poland.
To wspaniała okazja dla uzdolnionych kandydatów, którzy chcieliby pracować w międzynarodowym zespole - New Electric Vehicle production project team. Jeśli posiadasz min. 5~6 letnie doświadczenie oraz znajomość języka angielskiego na co najmniej poziomie biznesowym, nie wahaj się, aby aplikować na wspomniane stanowisko.
Specjalista ds. Zakupów - Inżynier ds. Zakupów (New Electric Vehicle production start up project)
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- zapewnienie ciągłości procesu produkcyjnego firmy poprzez koordynację i realizację procesu zakupów materiałowych zgodnie z procedurami i wytycznymi,
- skuteczna realizacja strategii zakupowej,
- zarządzanie procesem wyboru dostawców,
- prowadzenie negocjacji handlowych oraz wybór najbardziej optymalnych źródeł zaopatrzenia
- oferowanie, zamawianie i nadzór nad terminowością dostaw materiałów do produkcji bezpośredniej i pośredniej,
- standaryzacja i realizacja procesów zakupowych,
- poszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców/współpracowników z uwzględnieniem najlepszych warunków handlowych, jakościowych i terminowych,
- monitorowanie trendów rynkowych dla materiałów i usług w przypisanych obszarach, analizowanie dynamiki cen i porównywanie konkurentów,
- ścisła współpraca z poszczególnymi działami w celu optymalizacji stanów magazynowych materiałów,
- podejmowanie inicjatyw mających na celu obniżenie kosztów zakupów.
Wymagania
- wyższe wykształcenie techniczne kierunkowe,
- umiejętności przygotowywania dokumentacji,
- znajomość oprogramowania: PAKIET MS OFFICE,
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość języka angielskiego.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- 5~6 lata doświadczenia w pracy w dziale zakupów w firmie produkcyjnej (Automotive),
- dobra znajomość języka angielskiego,
- otwartość w budowaniu długotrwałych relacji z obecnymi i potencjalnymi dostawcami,
- rozwinięte umiejętności negocjacyjne,
- proaktywność i umiejętność rozwiązywania problemów,
- umiejętność pracy w zespole,
- zdolności analityczne,
- znajomość i doświadczenie w obsłudze oprogramowania niezbędnego w procesie zakupowym.