Niewielka firma produkcyjna z kapitałem skandynawskim zlokalizowana na terenie Szczecina poszukuje obecnie osoby do pracy na nowym stanowisku związanym z rozwojem i dywersyfikacją bazy dostawców.
Specjalista ds. zakupów i sourcingu
Szczecin
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców
- Prowadzenie negocjacji kontraktów zakupowych
- Zakup komponentów pod produkcję
- Optymalizacja kosztów
- Zarządzanie łańcuchem dostaw w oparciu o systemy ERP
- Ścisła współpraca z magazynem surowców
- Kompletowanie dokumentów i faktur
Koniecznie aplikuj jeśli:
- Posiadasz doświadczenie w zakupach komponentów produkcyjnych- mile widziane komponenty elektryczne
- masz doświadczenie w poszukiwaniu dostawców, negocjowaniu umów i warunków dostaw
- jesteś nastawiony na osiąganie wyników, szukanie usprawnień i generowanie oszczędności
- Pracowałeś wcześniej w systemach klasy ERP ( np. SAP)
- Porozumiewasz się w j. angielskim w stopniu dobrym - będziesz go wykorzystywał/wykorzystywała w codziennej pracy
Czego możesz się spodziewać:
- Atrakcyjnych warunków zatrudnienia z szerokimi bonusami pozapłacowym
- Wyjątkowo przyjaznej atmosfery pracy w firmie, w której pracownik stawiany jest na pierwszym miejscu
- stabilnego zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- przejrzystych zasad pracy, jasno sprecyzowanych oczekiwań i wymagań