![](/img/firma/templates/740202/1643/pp_finance.jpg)
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży finansowej, lidera w swojej branży, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy odpowiednich kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Wynagrodzeń i Świadczeń Dodatkowych do siedziby w Warszawie. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za wszelkie analizy wynagrodzeń, przygotowanie raportów wynagrodzeń oraz aktywny udział w budowaniu systemów premiowych, polityki świadczeń i wynagrodzeń. Poszukiwany kandydat powinien cechować się zainteresowaniem i wiedzą z zakresu rynku wynagrodzeń, gdyż będzie miał realny wpływ strategię wynagrodzeń w Spółce.
Specjalista ds. Wynagrodzeń i Świadczeń Dodatkowych (M/F)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: PFMO9641
Opis stanowiska:
- Przygotowanie i analiza danych statystycznych dotyczących rynku wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych.
- Sporządzanie i prezentacja analiz porównawczych systemu wynagrodzeń istniejącego w Spółce a trendy rynkowe.
- Przygotowywanie raportów i analiz związanych z kosztami zatrudnienia oraz baz danych do raportów płacowych.
- Budowanie systemów premiowych i motywacyjnych spójnych ze strategią spółki.
- Przygotowanie i wdrażanie regulaminów i procedur dotyczących polityki wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych.
- Prowadzenie aktualnej bazy danych świadczeń dodatkowych, uzgodnienie ponoszonych kosztów z Działem Księgowości, kontrola wymogów niezbędnych do otrzymania świadczeń dodatkowych.
- Branie udziału w rozwijaniu i wdrażaniu systemów wynagrodzeń oraz świadczeń dodatkowych wraz z uczestnictwem w projektach związanych z kształtowaniem polityki świadczeń i wynagrodzeń.
- Monitorowanie trendów rynkowych w dziedzinie wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych oraz rekomendowanie zmian.
- Budowanie systemów premiowych i motywacyjnych spójnych ze strategią spółki.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego w zależności od potrzeb biznesowych.
Kogo szukamy:
- Wykształcenie wyższe, preferowane: ekonomia, statystyka, metody ilościowe i systemy informacyjne
- Znajomość metod wartościowania pracy.
- Przynajmniej 3 lata doświadczenia w obszarze wynagrodzeń, (doświadczenie w zakresie branż: FMCG, Finanse - będzie dodatkowym atutem).
- Praktyczna i teoretyczna wiedza na temat rynku wynagrodzeń.
- Dobra znajomość metod i narzędzi analityczno-statystycznych
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Bardzo dobra znajomość MS Office, szczególnie Excel (VBA, SQL) i Power Point, znajomość MS Access będzie dodatkowym atutem.
- Wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia, wyciągania wniosków i przedstawiania rekomendacji,
- Świetna organizacja pracy własnej, umiejętność korzystania z raportów płacowych, zorientowanie na cele oraz na pracę projektową.
![](/img/firma/templates/740202/1643/bottom.jpg)