Hurtownia farmaceutyczna o dynamicznie rozwijającej się strukturze działająca na terenie całej Polski poszukuje osób na stanowisko:
- Przygotowywanie ofert przetargowych w zakresie wyceny
- Utrzymywanie wysokiej jakości relacji z klientami
- Wykonywanie zadań zleconych przez kierownika działu
- Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki techniczne i ekonomiczne
- Wysoko rozwinięte zdolności analityczne i logicznego myślenia
- Znajomość Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- Doświadczenie na podobnym stanowisku - branża farmaceutyczna
- Bardzo dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego Excel i pakietu MS Office
- Dobra organizacja czasu pracy
- Dokładność, umiejętność pracy pod presją czasu
- Dyspozycyjność
- Umiejętność pracy w zespole
- Umowę o pracę
- Pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie
- Pracę umożliwiającą zdobycie nowych doświadczeń zawodowych oraz rozwój własnych kompetencji
- Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
- Narzędzia niezbędne do realizacji zadań
Poznaj
Salus International Sp. z o.o.
Salus International Sp. z o.o. istnieje od 1991 r. i jest jedną z liczących się hurtowni farmaceutycznych na rynku polskim. Misją naszej firmy jest kompleksowa obsługa farmaceutyczna aptek szpitalnych, otwartych, hurtowni oraz gabinetów stomatologicznych dbając przy tym o dobro i zdrowie pacjentów, a praca u nas - przygodą, która daje szansę tworzenia i realizacji niepowtarzalnych pomysłów. Cenimy ludzi ambitnych, uparcie dążących do celu, którzy z pasją podchodzą do życia i pracy. O wyborze kandydatów decydują kwalifikacje oraz umiejętności wymagane na oferowanym stanowisku.