Caritas Polska to największa, organizacja społeczno-charytatywna w Polsce.
Nasza siedziba główna mieści się w sercu Warszawy i gromadzi dziś ponad 130 pracowników. Zostając jednym z nich, poznasz kulisy pracy w sektorze pomocy humanitarnej, rozwojowej i rzeczniczej.
Niesienie pomocy dodaje nam skrzydeł i motywuje nas do dynamicznej profesjonalizacji wszystkich obszarów działań. Naszą organizację tworzą zarówno młode talenty, jak i doświadczeni specjaliści. Caritas to perspektywa pracy z misją, której efekty odbijają się przede wszystkim w radosnych oczach drugiego człowieka.
Działamy na pięciu kontynentach świata, w miejscach, gdzie toczą się konflikty i panuje głód, m.in. w Jemenie, Strefie Gazy, Syrii, Libanie, Ukrainie, Rwandzie, Kongo, Nepalu, Afganistanie, Wenezueli, Kolumbii, łącznie w 45 krajach świata.
W Polsce wspieramy dzieci, seniorów, migrantów i uchodźców oraz osoby wykluczone. Realizujemy kampanie społeczne, w ramach Caritas Laudato Si wprowadzamy nową jakość i język mówienia o ekologii integralnej. Współpracujemy z 45 Caritas diecezjalnymi, angażując dziesiątki tysięcy pracowników i wolontariuszy. Za granicą działamy w ramach sieci regionalnego zrzeszenia w Caritas Europa i światowej konfederacji Caritas Internationalis. W jej skład wchodzi 170 organizacji członkowskich operujących w ponad 200 krajach świata.
Wierzymy, że #dobrajestwięcej
Twój zakres obowiązków
- obsługa oraz budowanie długotrwałych relacji z darczyńcami indywidualnymi;
- prowadzenie bazy danych (Excel) z ewidencją indywidualnych zapytań i próśb od darczyńców indywidualnych;
- codzienny kontakt z darczyńcami indywidualnymi (telefoniczny, mailowy, listowny, osobisty);
- tworzenie dokumentów i raportów z wydatkowania darowizn od darczyńców;
- współpraca z innymi działami w zakresie wymiany informacji merytorycznych, księgowych i prawnych dotyczących obsługi darczyńców;
- analiza oraz raportowanie przełożonemu wyników podejmowanych działań.
- swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych, korespondencji mailowych i listownych;
- empatia i cierpliwość w kontaktach z innymi ludźmi;
- obowiązkowość i dokładność;
- znajomość MS Office (w szczególności Excel, Word);
- ciekawość i otwartość na rozwój związany z obszarem obsługi klienta (darczyńcy).
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym;
- pracę w biurze w dogodnej lokalizacji – blisko stacji metra Rondo Daszyńskiego;
- pakiet opieki medycznej.