Bricoman to obecnie 9 sklepów-składów budowlano-remontowych
Dołącz do grona 750 Pracowników z pasją na stanowisko:
Specjalista ds. Wsparcia
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres odpowiedzialności:
- pomoc techniczna dla użytkowników Centrali: instalacja, konfiguracja sprzętu i oprogramowania
- pomoc techniczna dla użytkowników Sklepów: telefonicznie i zdalny pulpit, obsługa systemu zgłoszeń
- samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów
- opieka nad urządzeniami klasy PC/ drukarki/ tablety/ skanery
- instalacja aplikacji, rozwiązywanie problemów ze zgodnością wersji, tworzenie pakietów automatycznych
- przygotowywanie dokumentacji technicznej, bazy wiedzy, inwentaryzacja sprzętu
- podstawowa administracja środowiskiem domenowym Windows Server, konfiguracja urządzeń sieciowych TCP/IP
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego technicznego i/lub informatycznego, doświadczenia w świadczeniu usług help-desk oraz diagnostyce sprzętu IT
- podstawowej wiedzy z dziedziny sieci TCP/IP, bardzo dobrej znajomości systemu operacyjnego Win7/10 w konfiguracji domenowej
- podstawowej znajomości systemów i usług opartych o Linux i Windows Server (AD/DNS/RDP/DHCP)
- znajomości podstaw środowiska VMware, podstawowej wiedzy na temat wirtualizacji
- gotowości do odbywania podróży służbowych, dokładności i dbałości o szczegóły
- bardzo dobrej organizacji pracy, samodyscypliny (terminowości)
Dodatkowym atutem będzie:
- umiejętność tworzenia skryptów cmd / power shel / bash, wiedza w dziedzinie baz danych opartych na Ingres / MSSQL, tworzenie zapytań SQL
- znajomość platformy Citrix - podstawy programowania, automatyzacja procesów
Kandydatom spełniającym nasze oczekiwania zapewniamy:
- umowę o pracę, opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport
- stabilne zatrudnienie, pracę w dobrej atmosferze
- szkolenia i warsztaty podnoszące kwalifikacje oraz poszerzające wiedzę, rozwój zawodowy