Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika
Miejsce pracy: Solina
GKPGE/SYS/26/2024
Zakres obowiązków
- Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie,
- Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami,
- Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie działania aplikacji w przypadku ich niedostępności dla użytkowników końcowych,
- Bieżące monitorowanie pracy powierzonych systemów informatycznych oraz incydentów, wniosków, problemów i pozostałych zgłoszeń,
- Rozwiązywanie zgłoszeń od użytkowników zgodnie z parametrami SLA umów zawartych z klientami,
- Przygotowywanie wkładu merytorycznego do specyfikacji technicznych i dokumentacji realizowanych w ramach przyjętych regulacji w obszarze zarządzania projektami,
- Aktualizacja dokumentacji technicznej w powierzonym zakresie,
- Opracowywanie instrukcji i procedur eksploatacyjnych oraz udział w postępowaniach zakupowych w powierzonym zakresie,
- Nadzór nad umowami z dostawcami zewnętrznymi w powierzonym zakresie,
- Przestrzeganie wymogów legalności, bezpieczeństwa i ochrony danych,
- Ewidencja pracy w systemie RCP zgodnie z wytycznymi przełożonego oraz prowadzenie ewidencji Elementów Konfiguracji z wykorzystaniem bazy CMDB zgodnie z powierzoną rolą.
Wymagania
- Wykształcenie średnie lub w trakcie studiów,
- Roczne doświadczenie zawodowe w obszarze IT,
- Znajomość zagadnień z zakresu sieci komputerowych,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum podstawowym,
- Znajomość: systemów produktowych funkcjonujących w Grupie GK PGE, a także systemów operacyjnych Microsoft, pakietu MS Office oraz doświadczenie w pracy w środowisku domenowym na poziomie dobrym,
- Komunikatywność,
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz sprawne działanie pod presją czasu,
- Wysoka efektywność w realizacji zadań,
- Zaangażowanie, samodzielność i rzetelność,
- Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
- Prawo jazdy kategorii B.
Ze swojej strony oferujemy
- Umowa o pracę,
- System premiowy,
- Liczne świadczenia z ZFŚS,
- Dostęp do najnowszych technologii,
- Pracę w zróżnicowanych zespołach, otwartych i nastawionych na rozwój.
PGE Systemy S.A. jest spółką technologiczną, buduje, rozwija i utrzymuje nowoczesne systemy teleinformatyczne dla całej Grupy Kapitałowej PGE. Spółka aktualnie realizuje kilka dużych projektów rozwojowych, w tym budowę sieci łączności LTE450, i kilkaset innych inicjatyw. Obsługujemy około dwadzieścia tysięcy komputerów i ponad pół tysiąca maszyn wirtualnych.