Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika
Miejsce pracy: Żarnowiec
GK/SYS/23/2024
Zakres obowiązków
- Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie
- Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami
- Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie działania aplikacji w przypadku ich niedostępności dla użytkowników końcowych
- Bieżące monitorowanie pracy powierzonych systemów informatycznych oraz incydentów, wniosków, problemów i pozostałych zgłoszeń
- Rozwiązywanie zgłoszeń od użytkowników zgodnie z parametrami SLA umów zawartych z klientami
- Przygotowywanie wkładu merytorycznego do specyfikacji technicznych i dokumentacji realizowanych w ramach przyjętych regulacji w obszarze zarządzania projektami.
- Aktualizacja dokumentacji technicznej w powierzonym zakresie
- Opracowywanie instrukcji i procedur eksploatacyjnych oraz udział w postępowaniach zakupowych w powierzonym zakresie
- Nadzór nad umowami z dostawcami zewnętrznymi w powierzonym zakresie
- Przestrzeganie wymogów legalności, bezpieczeństwa i ochrony danych
- Ewidencja pracy w systemie RCP zgodnie z wytycznymi przełożonego oraz prowadzenie ewidencji Elementów Konfiguracji z wykorzystaniem bazy CMDB zgodnie z powierzoną rolą
Wymagania
- Wykształcenie średnie lub w trakcie studiów
- Roczne doświadczenie zawodowe w obszarze IT
- Znajomość zagadnień z zakresu sieci komputerowych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum podstawowym
- Znajomość: systemów produktowych funkcjonujących w Grupie GK PGE, a także systemów operacyjnych Microsoft, pakietu MS Office oraz doświadczenie w pracy w środowisku domenowym na poziomie dobrym
- Komunikatywność
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz sprawne działanie pod presją czasu
- Wysoka efektywność w realizacji zadań
- Zaangażowanie, samodzielność i rzetelność
- Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
- Prawo jazdy kategorii
Ze swojej strony oferujemy
- Umowa o pracę
- System premiowy
- Liczne świadczenia z ZFŚS
- Dostęp do najnowszych technologii
- Pracę w zróżnicowanych zespołach, otwartych i nastawionych na rozwój
PGE Systemy S.A. jest spółką technologiczną, buduje, rozwija i utrzymuje nowoczesne systemy teleinformatyczne dla całej Grupy Kapitałowej PGE. Spółka aktualnie realizuje kilka dużych projektów rozwojowych, w tym budowę sieci łączności LTE450, i kilkaset innych inicjatyw. Obsługujemy około dwadzieścia tysięcy komputerów i ponad pół tysiąca maszyn wirtualnych.
Poznaj
PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.
Grupa Kapitałowa PGE jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego. Gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej do ponad pięciu milionów klientów. Stale się zmieniamy, by realizować nasze strategiczne cele, w tym osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 r. Jesteśmy liderem transformacji energetycznej w Polsce. PGE S.A. to spółka dominująca Grupy Kapitałowej PGE. Odpowiada za zarządzanie Grupą, zapewnia koordynację działań i wytycza strategiczne kierunki. Zapraszamy do współpracy – razem budujmy przyszłość polskiej energetyki.