Lubisz pomagać ludziom wykorzystując swoją wiedzę z IT? Chętnie słuchasz i rozmawiasz z ludźmi o ich potrzebach? Umiesz przekładać potrzeby biznesowe na rozwiązania w systemach informatycznych? A może masz talent do języka SQL?
Z SysTell sp. z o.o. połączysz swoją pasję z pracą. Dołącz do nas i rozwijaj się z nami. Jeżeli lubisz mieć wpływ na swoją pracę, cenisz sobie brak sztywnych reguł i chcesz pracować ze specjalistami o pozytywnym podejściu do życia i świata, to nasze biuro stoi dla Ciebie otworem. Dołącz do nas, daj upust swoim pomysłom i przekonaj się, że support team może działać mega zespołowo a jednocześnie w luźnej atmosferze. Aplikuj!
Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika Aplikacji (II linia)
Miejsce pracy: woj.
wielkopolskie
Co będzie należało do Twoich zadań?
- Analiza i rozwiązywanie incydentów zgłaszanych przez klientów
- Dostarczanie klientom nowych rozwiązań (np. raportów)
- Aktualizowanie systemów do nowszych wersji (wgrywanie fixów)
- Współpracą z działem developerskim rozwijającym system
- Dokumentowanie zadań rozwojowych w wewnętrznej bazie wiedzy
Jakie są nasze oczekiwania?
- Umiejętność sprawnego tworzenia zapytań w SQL, T-SQL
- Doświadczenie w pracy w Dziale Wsparcia klienta (Help Desk, Service Desk)
- Łatwość w przyswajaniu wiedzy technicznej
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
- Umiejętność planowania pracy i zarządzania czasem w ramach powierzonych zadań
- Umiejętność analizy dostępnych informacji i generowania różnych opcji rozwiązań
mile widziane będzie
- wykształcenie kierunkowe (informatyka, telekomunikacja)
- znajomość zagadnień sieciowych LAN, WAN
Co oferujemy?
- wynagrodzenie związane z poziomem kompetencji
- premie za realizowanie wyznaczonych celów
- szkolenia umożliwiające podnoszenie kwalifikacji
- wyjazdy integracyjne, wyjścia firmowe i wspólne aktywności
- możliwość realizowania własnych projektów i pomysłów