Grupa TAURON to druga co do wielkości zintegrowana grupa energetyczna w Polsce kontrolująca pełen łańcuch wartości, począwszy od wydobycia węgla aż po sprzedaż energii elektrycznej do klientów końcowych. Obejmuje swoim działaniem 18 % powierzchni kraju na terenie pięciu województw. Grupa TAURON to jeden z największych podmiotów gospodarczych w kraju oraz największy sprzedawca i dystrybutor energii elektrycznej. W skład Grupy TAURON wchodzą m.in. TAURON Wytwarzanie, TAURON Dystrybucja, TAURON Sprzedaż, TAURON Obsługa Klienta, Południowy Koncern Węglowy, TAURON Ekoenergia, Kopalnia Wapienia „Czatkowice” oraz TAURON Ciepło.
TAURON Polska Energia SA jest spółką holdingową w Grupie TAURON notowaną od 2010 roku na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie w ramach WIG20 – indeksu największych spółek giełdowych.
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o. - poszukuje kandydatów na stanowisko:
- Praca ze sprzętem i oprogramowaniem informatycznym w dziale sprzętu komputerowego
- Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Wiedza z zakresu: obsługi sprzętu informatycznego, jego naprawy i instalacji oraz konfiguracji naprawy sprzętu teleinformatycznego
- Doświadczenie w zakresie wsparcia klientów zlokalizowanych w różnych lokalizacjach
- Doświadczenie w zakresie zarządzania konfiguracją i naprawą sprzętu teleinformatycznego na stanowisku pracy
- użytkownika
- Umiejętność szybkiego uczenia się, łatwość w poruszaniu się w tematach nowych technologii i informatyki
- Praktyczna znajomość środowiska Microsoft Windows 7/Vista/XP pod kątem konfiguracji i usuwania zgłoszonych błędów
- Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office w zakresie instalacji i obsługi
- Podstawowa wiedza z zakresu relacyjnych baz danych oraz znajomość podstawowych usług sieciowych w zakresie konfiguracji LAN, WAN
- Umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną (i czytania dokumentacji w języku angielskim)
- Umiejętność współpracy i budowania relacji z klientem wewnętrznym
- Prawo jazdy kat. B (czynne)
- Dyspozycyjność
- Realizacja prac i zadań Biura Wsparcia Terenowego na podległym obszarze
- Szybkie diagnozowanie, klasyfikacja zgłoszeń oraz ich rozwiązywanie
- Współpraca w ramach całej organizacji w rozwiązywaniu zgłoszeń
- Dbanie o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług
- Zarządzanie zasobami IT wykorzystywanymi przez Biuro Wsparcia Terenowego
- Dbanie o bazę CMDB
- Uczestniczenie w projektach oraz obsługa klienta
- Pracę w przyjaznej atmosferze w dynamicznie rozwijającej się Spółce
- Pakiet szkoleń podnoszących kwalifikacje
- Stabilne warunki pracy i pakiet świadczeń socjalnych