Specjalista ds. Wsparcia Techniczno-Systemowego
Miejsce pracy: Poznań, Wysogotowo
Jesteśmy niekwestionowanym liderem usług multimedialnych i telekomunikacyjnych w Wielkopolsce i jedną z czterech największych sieci kablowych w kraju. Swój sukces zawdzięczamy ambitnym i zaangażowanym ludziom, którzy współtworzą nasz zespół. Zostań jednym z nas i realizuj swoją ścieżkę kariery w naszej firmie.
Do Twoich zadań należeć będzie:
- wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych i systemowych wewnątrz firmy,
- rozwiązywanie problemów technicznych i systemowych u Klientów (telefonicznie),
- doradzanie rozwiązań innym Pracownikom,
- przygotowywanie raportów kontrolnych dla działów obsługowych i sprzedażowych.
Pasujesz do nas idealnie, jeśli:
- posiadasz bardzo dobrą znajomość pakietu Office, a Excel masz w „jednym paluszku”,
- posiadasz bardzo dobrą umiejętność obsługi komputera,
- posiadasz wiedzę techniczną z zakresu budowy i zasad działania komputera,
- problem techniczny klienta związany ze sprzętem rozwiążesz w mig,
- posiadasz umiejętności analityczne i zdolność szybkiej diagnozy problemu,
- jesteś dobrze zorganizowany i potrafisz skutecznie wykonywać wiele zadań na raz.
W zamian za swoją pracę otrzymasz:
- możliwość rozwoju w nowoczesnej firmie, kontakt z nowinkami technicznymi,
- pracę w nowoczesnej przestrzeni biurowej Inea Park, w tym m.in. różnorodne strefy pracy i odpoczynku, kuchnie z zapleczem socjalnym (kawa i herbata bez ograniczeń),
- umowę o pracę
- dostęp do szerokiego programu świadczeń dla Pracowników: usługi INEA, rozbudowany program opieki medycznej (z możliwością rozszerzenia na rodzinę i opiekę dentystyczną), karta Multisport i kafeteria myBenefit, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie wczasów, bony świąteczne,
- bezpłatny dojazd do INEA Park – przystanek 5 min od INEA Stadionu,
- przyjazną atmosferę w pracy w zgranym zespole.