Twoje zadania: samodzielne rozwiązywanie problemów technicznych o średnim stopniu skomplikowania, zapewniając efektywne wsparcie użytkowników; analiza zgłoszeń oraz ich eskalacja w razie konieczności, gwarantując terminowe i właściwe rozwiązania; szkolenie oraz mentoring młodszych...
pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa 6 550 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Opis stanowiska Komunikuj się dogłębnie z klientami, analizuj ich potrzeby biznesowe i proponuj odpowiednie rozwiązania techniczne, szczególnie w zakresie tworzenia stron internetowych i zarządzania danymi. Napisz szczegółowe dokumenty dotyczące wymagań biznesowych, aby mieć pewność,...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
6 dni
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Wspieranie merytorycznie i technicznie użytkowników we wszystkich aspektach dotyczących systemów będących pod opieką działu wsparcia. Analizowanie potrzeb klienta wewnętrznego oraz procesów biznesowych w celu modyfikacji i...
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Twoje zadania: Wsparcie Klientów w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje – stawaj się niezawodnym wsparciem technicznym i merytorycznym. Zdobywaj wiedzę z zakresu finansów i obsługi klienta.
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 9 100 zł brutto/mies.
6 dni
Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Adres urzędu: Polska Agencja Kosmiczna ul. Trzy Lipy 3 80-172 Gdańsk Miejsce wykonywania pracy: Oddział Terenowy w Warszawie Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: Wsparcie Departamentu w zakresie IT - obsługa i utrzymanie systemów oraz...
Contact Center Sp. z o.o.Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 dni
Twoje główne zadania: Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje, zapewniając wsparcie techniczne i merytoryczne.
Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
5 dni
Zadania: przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych (zbieranie wymagań, identyfikowanie potrzeb klienta i przekładanie ich na koncepcję rozwiązania), opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej, prowadzenie prezentacji systemu, tworzenie wytycznych dla developerów i współpraca z zespołem...
pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa 6 550 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Opis stanowiska Komunikuj się dogłębnie z klientami, analizuj ich potrzeby biznesowe i proponuj odpowiednie rozwiązania techniczne, szczególnie w zakresie tworzenia stron internetowych i zarządzania danymi. Napisz szczegółowe dokumenty dotyczące wymagań biznesowych, aby mieć pewność,...
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Twoje zadania: samodzielne rozwiązywanie problemów technicznych o średnim stopniu skomplikowania, zapewniając efektywne wsparcie użytkowników; analiza zgłoszeń oraz ich eskalacja w razie konieczności, gwarantując terminowe i właściwe rozwiązania; szkolenie oraz mentoring młodszych...
pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa 6 550 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Opis stanowiska Komunikuj się dogłębnie z klientami, analizuj ich potrzeby biznesowe i proponuj odpowiednie rozwiązania techniczne, szczególnie w zakresie tworzenia stron internetowych i zarządzania danymi. Napisz szczegółowe dokumenty dotyczące wymagań biznesowych, aby mieć pewność,...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
6 dni
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Wspieranie merytorycznie i technicznie użytkowników we wszystkich aspektach dotyczących systemów będących pod opieką działu wsparcia. Analizowanie potrzeb klienta wewnętrznego oraz procesów biznesowych w celu modyfikacji i...
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Twoje zadania: Wsparcie Klientów w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje – stawaj się niezawodnym wsparciem technicznym i merytorycznym. Zdobywaj wiedzę z zakresu finansów i obsługi klienta.
starszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 9 100 zł brutto/mies.
6 dni
Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Adres urzędu: Polska Agencja Kosmiczna ul. Trzy Lipy 3 80-172 Gdańsk Miejsce wykonywania pracy: Oddział Terenowy w Warszawie Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: Wsparcie Departamentu w zakresie IT - obsługa i utrzymanie systemów oraz...
Contact Center Sp. z o.o.Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 dni
Twoje główne zadania: Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje, zapewniając wsparcie techniczne i merytoryczne.
Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
5 dni
Zadania: przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych (zbieranie wymagań, identyfikowanie potrzeb klienta i przekładanie ich na koncepcję rozwiązania), opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej, prowadzenie prezentacji systemu, tworzenie wytycznych dla developerów i współpraca z zespołem...
pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa 6 550 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Opis stanowiska Komunikuj się dogłębnie z klientami, analizuj ich potrzeby biznesowe i proponuj odpowiednie rozwiązania techniczne, szczególnie w zakresie tworzenia stron internetowych i zarządzania danymi. Napisz szczegółowe dokumenty dotyczące wymagań biznesowych, aby mieć pewność,...