W związku z dynamicznym rozwojem, firma poszukuje kandydatów na stanowisko:
-
Bieżąca konfiguracja stacji roboczych
-
Wsparcie użytkowników i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem
-
Rozwiązywanie problemów z siecią LAN
-
Instalacja nowych stanowisk pracy
-
Wykształcenie min. średnie
-
Dobra znajomość administracji Microsoft Windows XP,7
-
Mile widziana znajomość administracji serwerami na platformie Microsoft Windows (Active Directory, DHCP, DNS)
-
Znajomość zagadnień sieciowych IP
-
Samodzielność i zaangażowanie w wykonywane zadania
-
Komunikatywność, odporność na stres, umiejętność rozwiązywania problemów technicznych
-
Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
-
Wynagrodzenie powiązane z osiąganymi wynikami
-
Ciekawe wyzwania w dynamicznie rozwijającej się organizacji
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.