Dura-Line jest wiodącym, światowym producentem i dystrybutorem produktów oraz rozwiązań dedykowanych infrastrukturze teleinformatycznej i elektroenergetycznej. Produkując mikrorury, wiązki i rury osłonowe wytwarza ponad 400 milionów metrów kabli rocznie. Rozbudowane zaplecze R&D oraz nowoczesne zakłady produkcyjne w USA, Meksyku, Indiach, Omanie, Europie i Afryce Południowej umacniają pozycję rynkową Dura-Line jako lidera w produkcji przewodów komunikacyjnych i rozwiązań z zakresu infrastruktury teleinformatycznej. Dura-Line tworzy to, co nas łączy.
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego będzie odpowiadać za pośrednie i zdalne wsparcie użytkowników końcowych Dura -Line w regionie EMEA (Czechy, Polska, Francja, Niemcy, Norwegia, Szwecja, Republika Południowej Afryki, Oman i pracownicy „home office”).
- obsługa zgłoszeń w ramach systemu wsparcia
- wdrażanie nowych produktów i rozwiązań IT
- zarządzanie współpraca z dostawcami usług IT/ Telecom
- konfiguracja i instalacja sprzętu, stacji roboczych i popularnych aplikacji desktopowych;
- wdrażanie nowych technologii i rozwiązań;
- udoskonalanie procesów w zakresie zarządzania usługami IT
- współpraca z międzynarodowymi zespołami w ramach projektów rozwojowych
- minimum 5 lat doświadczenia w ramach funkcji wsparcia IT użytkowników końcowych w środowisku korporacyjnym
- kierunkowe wykształcenie wyższe
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (praca w środowisku międzynarodowym)
- umiejętność rozwiązywania problemów informatycznych
- znajomość Active Directory
- znajomość produktów Microsoft (Windows 7 i 10, Windows Server, MS Office Suite i Office 365)
- znajomość komputerów Apple MAC
- zrozumienie zagadnień związanych z funkcjonowaniem sieci, serwerów i systemów telefonicznych
- doświadczenie w zarządzaniu wirtualnym serwerem (VMWare lub Hyper-V)
- znajomość rozwiązań sieciowych (Cisco, Cisco Meraki lub FortiGate Firewalls)
- znajomość Platformy ServiceNow ITSM doświadczenie w pracy w środowisku produkcyjnym
- inspirującą pracę w międzynarodowym środowisku
- pakiet szkoleń podnoszących kwalifikacje
- doświadczenie w ramach międzynarodowych struktur
- elastyczne godziny pracy w oparciu o wymagania biznesowe